Astfel, primul restaurant va fi inaugurat în luna aprilie a acestui an în ansamblul multifuncţional Palas Iaşi.
„Cu o amenajare special adaptată unui proiect de tip lifestyle center, Subway va fi poziţionat la intrarea în Palas Mall şi va ocupa o suprafaţă de 90 mp“, se arată într-un comunicat al Iulius Group.
Subway a acordat până acum 18 licenţe pentru antreprenorii români, din care 11 sunt în Bucureşti(+Ilfov). Lanţul de restaurante a fost înfiinţat în 1965 în Connecticut, SUA, şi deţine în prezent peste 36.000 de unităţi, în 98 de ţări.

Ansamblul urbanistic Palas Iaşi urmează a fi inaugurat în aprilie anul acesta, în urma unei investiţii totale de circa 260 mil. euro. Iulian Dascălu estimează afaceri de  8 mil. euro din zona centrului comercial şi 2 mil. euro din spaţiile de birouri, pentru primul an de funcţionare. 25% din profitul net al Palas Iaşi urmează a fi turnat în vistieria administraţiei locale, ca parte a contractului de concesiune a terenului de 12 hectare pe care se construieşte proiectul. Iniţial, proiectul avea prevăzut un turn cu 800 de apartamente, dar acum mai există un singur bloc cu 70 de unităţi, din care 40 au fost vândute.

Palas Mall va avea o suprafaţă închiriabilă de 47.500 mp şi va cuprinde 132 magazine, food court cu 1.300 de locuri, Village Cinemas cu 9 săli şi una de tip VMAX. Palas Shopping Street va totaliza 35 de magazine, desfăşurate pe o suprafaţă închiriabilă de 6.600 mp.

Printre brand-urile care vor fi prezente la Palas se numără H&M, Tommy Hilfiger, New Yorker, C&A, Stefanel, New Look, Douglas, Humanic, LC Waikiki, Hervis Sports, Colin’s, Levi’s, Motivi, Oodji, L’Occitane, Sephora, Intersport, Ecco, Il Passo şi KFC Drive Thru.

Citiţi şi Subway face primele angajări în România