JVC a fost afectată puternic de criza economică. Dacă în urmă cu cinci ani compania avea o cifră de afaceri de 10 milioane de euro în România şi Bulgaria, anul trecut acestea au reprezentat 2,3 milioane de euro.

JVC a avut anul trecut o cifră de afaceri de 1,6 milioane euro în România şi 700.000 de euro de euro în Bulgaria. Divizia de sisteme audio pentru maşini a reprezentat 50% din totalul cifrei de afaceri în România”, a declarat Sabine Pannik, general manager sales&marketing JVC Europa.

Dacă în anii ’90 produsele marca JVC erau foarte cunoscute publicului român, în special camerele video sau aparatele video, în prezent, JVC şi-a pierdut din notorietate. Compania investeşte 3% din cifra de afaceri în marketing, potrivit lui Pannik, care recunoaşte că  divizia de sisteme audio pentru maşini trage compania după ea.  JVC deţine poziţia a doua ca valoare de piaţă în Marea Britanie şi poziţia a treia ca vânzare per unitate în Franţa. Cea mai bună piaţă pentru japonezi este SUA. JVC are un depozit la Praga care distribuie toate produsele în Europa Centrală şi de Est.

Actuală gamă a japonezilor include sisteme audio pentru maşini, camere video, proiectoare şi căşti audio.  Noile sisteme audio pentru maşini sunt compatibile cu sistemele de operare Android şi Symbian, vin cu funcţie integrată Bluetooth şi oferă posibilitatea acceptării  a până la cinci telefoane legate la acelaşi sistem car audio. Camerele video includ tehnologia Wi-Fi, iar proiectoarele sunt capabile să convertească conţinutul 2D în semnal 4K. Căştile audio JVC vin într-o mare varietate de culori, iar unele modele sunt capabile să adapteze pavilionului urechii utilizatorului.

Produsele din noua gamă se găsesc în România prin intermediul liderului pieţei româneşti în domeniul echipamentelor electronice pentru autovehicule, Falcon Electronics.