Compania, aflată la primul magazin pe piaţa locală, a închiriat o suprafaţă de 4.500 mp. Potrivit reprezentanţilor mall-ului, segmentul principal de clienţi vizat este reprezentat de viitori părinţi, dar şi mămici şi tătici cu copii între 0 şi 12 ani, care au un venit mediu de persoană de 1.500 lei.

Magazinul va fi situat la etajul unul, în proximitatea zonei de entertaining pentru copii şi va avea două intrări, una din mall şi cea de-a doua direct din zona de parcare de la nivelul al doilea.

Produsele comercializate vor fi împărţite pe cinci categorii majore, mai mult de 50% reprezentând jucării, apoi puericultura, îmbrăcăminte şi încălţăminte pentu copii, rechizite pentru şcoală, cărţi de copii şi articole de sezon, cadouri, decoraţiuni şi alte subcategorii relaţionate temei copilului şi familiei, grupate sub conceptul de “Joy”.

Conceptul va implementa şi activa un număr de servicii cu valoare adăugată pentru clienţi, de la zone de prezentare şi testare a jucăriilor până la servicii de împachetare gratuită.