Ministerul Turismului a anunţat astăzi că asocierea THR – Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres SA a câştigat licitaţia organizată pentru a desemna realizatorul brandului turistic al României, criteriul principal fiind cel mai mic preţ.

La licitaţia organizată de Ministerul Turismului au participat 13 companii sau asocieri  dintre care trei s-au calificat în ultima etapă a selecţiei.

Termenul-limită pentru realizarea brandului turistic este luna aprilie a anului viitor. Până atunci trebuie realizate „studii pentru stabilirea imaginii curente a ţării noastre pe pieţele sursă de turism; determinarea avantajelor competitive ale României comparativ cu alte destinaţii; identificarea celei mai bune poziţionări a României ca destinaţie turistică; conceptualizarea, crearea şi proiectarea identităţii vizuale a brandului, liniile directoare pentru implementare şi pentru strategia de comunicare”, reiese dintr-un comunicat al Ministerului. 

Un brand de aproape 900.000 de euro

Pentru aceste servicii, Ministerul va plăti 894.970 de euro, bani proveniţi de la Uniunea Europeană care au fost alocaţi României pentru promovarea potenţialului turistic.

THR este una din cele mai prestigioase companii specializate în branding turistic şi marketingul destinaţiilor. Conform informaţiilor existente în ofertă, preşedintele companiei, Eulogio Bordas, liderul echipei, are peste 21 ani de experienţă în domeniu dezvoltând brandurile turistice naţionale pentru Spania, Croaţia, Argentina, Andorra, Chile, Guatemala, Bolivia, Grecia, Polonia, Belgia şi Cuba precum şi brandurile turistice supranaţionale pentru America Centrală, Europa, Maya World şi Amazonia.

THR a creat şi brandurile turistice pentru numeroase destinaţii locale şi regionale precum Istria (Croaţia), Insulele Canare (Spania), Insulele Baleare (Spania), Cancun (Mexic), Huatulco şi Oaxaca (Mexic), Pará State (Brazilia), Estoril (Portugalia), Dubrovnik (Croaţia).

SURSA: Ministerul Turismului