Lansând My Office, Romtelecom devine primul operator de telecomunicaţii local care oferă soluţia completă de Hosted Unified Communications (servicii găzduite de comunicaţii unificate), pe o platformă Microsoft operată de compania Central Europe On Demand.
My Office acoperă toate nevoile de comunicare ale clienţilor companii, incluzând  monitorizarea prezenţei angajaţilor (status şi disponibilitate), mesagerie instantă între aceştia pe echipamente fixe sau mobile, conferinţe audio, video şi web, dezvoltare de site-uri web şi spaţii de lucru comune, e-mail mobil, calendar, partajare a listei de adrese, a task-urilor comune şi a fişierelor, şi controlul documentelor.
My Office oferă posibilitatea conectării audio şi video a mai multor persoane în acelaşi timp, indiferent de locul în care se află acestea, cât şi partajarea aceluiaşi desktop, folosirea aceloraşi aplicaţii, chiar şi lucrul în comun pe un document în timp real.
Serviciul are două variante de abonamente, cu preţuri începând de la 2,5 euro pe lună şi mai multe opţiuni adiţionale, fiind disponibil imediat după semnarea contractului cu Romtelecom. Clientul nu trebuie să facă investiţii iniţiale în echipamente sau licenţe software, în întreţinere şi operare, plătind doar tariful lunar pe cont de utilizator.
„Implementarea acestui gen de servicii „in house” e costisitoare şi până acum şi-au putut-o permite doar firmele mari, cu mii de angajaţi şi bugete IT de ordinul a zeci sau sute de mii de euro. Romtelecom oferă acum şi companiilor de mărime mică şi medie, cu până la 100 de angajaţi, accesul la acest gen de servicii pe un model SaaS (Software as a Service) si la preţuri accesibile,” a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, segment business, Romtelecom.
Accesul la My Office se poate face prin orice fel de echipament (calculator, laptop, telefon mobil) şi peste orice fel de conexiune Internet (fixă sau mobilă).
SURSA: Romtelecom