Încă de la început, modelul a beneficiat de experiența partenerului Nissan în ceea ce privește eficiența tracțiunii integrale. Noul Kadjar face progrese sub toate aspectele, folosind un stil mai dinamic si rafinat, însă păstrând liniile de SUV. O noutate importantă o reprezintă adoptarea blocurilor optice LED. Pe baza identitatii vizuale sub forma literei ‚C”, Kadjar propune semnalizatoare, stopuri şi lumini de ceata cu tehnologia Pure Vision LED. Designerii au retușat partea frontala și spatele modelului, pentru a spori atractivitatea. Atât grila fată cat şi bara spate au noi inserții şi detalii cromate. în gamă, clienţii pot opta pentru tipuri de roți de 17 și 19 inch, precum și trei culori inedite: „Vert Oural”, „Iron Blue” și „Gray Highland „.

Partea centrală a tabloului de bord găzduiește un nou ecran multimedia, care oferă o luminozitate şi o sensibilitate la atingere îmbunătățite. Perfect integrată, unitatea este la același nivel cu suprafața tabloului de bord, oferind  fluiditate și eleganță. Scaunele au fost reproiectate, oferind ajustare pe lungime, comenzile oglinzilor electrice s-au alăturat panoului de control al portierelor, iluminate în timpul nopții, iar confortul termic al pasagerilor a crescut, datorită integrării unor noi aeratoare în zona rândului doi de scaune. Sistemul multimedia R-Link este echipat cu funcția de replicare a smartphone-ului, compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay. În partea din spate, pasagerii au două porturi USB pentru a încărca telefoane, tablete, console de jocuri etc.

Noul SUV adoptă motorul 1.3 TCe inaugurat pe Scenic și apoi lansat pe Captur și Megane. Dezvoltat de Alianță în colaborare cu Daimler, acesta se află la cel mai înalt nivel din punct de vedere al performanței. Arhitectura cu 4 cilindri este garanția funcționării fără vibrații, în timp ce cuplul său generos oferă o mare ușurință la turații reduse. Pe Kadjar, acest motor este echipat cu un filtru de particule (FDP), al cărui rol este să îndepărteze particulele din gazele de eșapament prin captarea lor într-o structură microporoasă celulară care se regenerează automat la intervale regulate. Acest motor „TCe FAP” are patru versiuni: TCe 140 FAP cuplat cu o cutie de viteze manuală, TCe 140 FAP cuplat cu o cutie automată cu dublu ambreiaj EDC, TCe 160 FAP cuplat cu o cutie de viteze manuală şi TCe 160 FAP cuplat cu o cutie automată cu dublu ambreiaj EDC.

 

Kadjar primește motoare diesel modernizate cu un sistem selectiv de reducere catalitică (SCR), considerat cel mai eficient sistem de post-tratare a oxizilor de azot (NOx). Această tehnologie reduce emisiile poluante ale motoarelor, fără niciun impact asupra performanței. De asemenea, motoarele propuse pe Kadjar, denumite acum „Blue dCi”, oferă mai multă putere și plăcerea de a conduce. Blue dCi 115 are 5 CP în plus și un cuplu cu 10 Nm mai mare decât motorul din generația anterioară, în timp ce Blue dCi 150 este motorizarea de top pentru Kadjar, avand o putere mai mare cu 20 CP față de modelul precedent. Transmisia integrala 4WD, îi permite noului model să evolueze pe drumuri alunecoase. Șoferul poate alege modul de transmitere: „2WD“, „4WD AUTO“ sau „4WD LOCK“. Garda la sol este de 200 mm, unghiul de atac este de 17 de grade, iar cel de degajare este de 25 de grade.Pentru versiunile 2WD, Kadjar propune Extended Grip.

Comercializarea în Romania este programată în prima parte a anului 2019.


Te-ar putea interesa și: