Grupul Realitatea-Caţavencu a anunţat extinderea activităţii în Franţa prin exportul business-ului Monopoly Media. Compania, parte a grupuluişi lider pe piaţa de digital signage din România, şi-a lansat operaţiunile în capitala Franţei.

Monopoly Media a semnat deja mai multe contracte cu parteneri francezi care îi vor permite să instaleze aproape 3.000 de ecrane în diferite locaţii din Paris, precum patiserii, braserii sau bănci. Conţinutul editorial care va rula aici este furnizat de Realitatea TV şi de Monopoly Media.

„Dezvoltarea Monopoly în afara României s-a aflat pe agenda noastră încă de la început. Faptul că Monopoly a fost aleasă să dezvolte aceaste reţele în Paris a demonstrat că ceea ce am construit în România în ultimii 4 ani reprezintă un model de business care poate fi replicat cu success în alte tări, dar şi faptul că apartenenta la un grup de presă precum Realitatea-Caţavencu este extrem de importantă”, a declarat Gabriel Faflei, Director General Monopoly Media.

Acesta a mai subliniat că renunţarea la operaţiunile de print a permis Grupului Realitatea-Caţavencu sa aloce resurse suplimentare acestui tip de business.

Monopoly Media deţine o reţea, sub marca ZOOM, de aproape 4.000 de ecrane in peste 30 de oraşe din România. Acestea sunt situate in zone cu trafic intens de persoane: hypermarket-uri, staţii de metrou, aeroporturi, restaurante, clinici medicale şi altele.