Ramu Yalamanchi, creatorul şi CEO-ul companiei hi5 a venit în ţara noastră pentru a participa la lansarea ARBOsocial, departamentul dedicat reţelelor sociale al ARBOinteractive, cea mai mare regie de publicitate online şi pentru a afla de ce este atât de popular hi5 în România.

„Am venit în România pentru lansarea ARBOsocial, dar să înteleg şi utilizatorii români şi de ce a devenit hi5 atât de popular aici”, a declarat acesta, luni, în timpul unei videoconferinţe.

Cu o lună în urmă, hi5.com a intrat în clasamentul SATI, unde rapoartele au arătat ca hi5 are peste 800.000 de vizitatori unici pe zi şi aproximativ 70 de milioane de afişări, după ce în luna septembrie, înregistrase 4 milioane de vizitatori unici şi peste 2 miliarde de pagini citite.

0-41611-newimage.jpg

„Am ales ARBOinteractive deoarece căutam un partener cu care să colaborăm pe termen lung”,  a spus Yalamanchi.

hi5 este o companie care a fost înfiinţată în anul 2003, iar în prezent are 60 de angajaţi. „hi5 a fost lansat cam în acelaşi timp cu MySpace şi Facebook, însă acestea s-au concentrat mai mult pe utilizatorii din SUA. hi5 a devenit foarte popular în afara SUA, iar în scurt timp am lansat versiunea în limba spaniolă. Au urmat lansări în alte 12 limbi printre care şi România, unde acum suntem lideri”, potrivit lui Yalamanchi.  În ţara noastră, în prezent 54% dintre cei care au cont pe hi5 sunt bărbaţi, iar 45% femei. Dintre aceştia 46,8%  au vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani. hi5 este foarte popular şi în rândul minorilor (13-18 ani), aceştia reprezentând 36,4% din totalul utilizatorilor români. 

Întrebat care este diferenţa între hi5 şi Facebook, Yalamanchi a răspuns că „Facebook este orientat către social networking, în timp ce hi5 pune accent pe social entertainment”.

0-41562-1.jpg0-41563-2.jpg