Constructorul auto francez PSA Peugeot Citroen vizeaza lansarea unei marci low-cost destinata in mod special pietei din Europa. Cu toate acestea compania a anuntat ca nu vrea sa aduca pe piata masini ieftine sub marcile Peugeot sau Citroen.

Grupul francez va folosi in acest sens marca Talbot, care a fost cumparata de Peugeot in 1978 de la Chrysler si a fost pe piata pana in 1992.

Noul model low-cost de la PSA va aparea cel mai probabil pe piata europeana in anul 2010. Oficialii companiei nu au dorita sa ofere mai multe detalii.

PSA Peugeot Citroen a inregistrat o crestere cu 49% a profitului net in primul semestru al anului in curs, pe fondul reducerii costurilor de productie. Profitul net pentru primele sase luni ale anului a fost de 733 milioane de euro, in crestere cu 49 de procente fata de valoarea de 492 de milioane de euro inregistrata in perioada similara a anului 2007. Si veniturile companiei au inregistrat un avans de 1,6%, pana la 31,3 miliarde de euro.

Sursa: Motor Authority