Las Fierbinți și Ferma au reușit să claseze Pro TV pe primul loc în topul audiențelor de marți seara. Antena 1 a ocupat locurile doi și trei. Show-ul Asia Express s-a bătut doar cu Exatlon pentru audiență, arată paginademedia.ro. Potrivit sursei citate, show-ul prezentat de Gina Pistol a avut, pe interval, cifre de aproximativ un milion de telespectatori din toată țara și aproape 300.000 pe publicul comercial. În schimb, pe același interval, Pro TV a înregistrat cifre de aproximativ 1,7 milioane de privitori, în timp ce pe publicul tânăr a avut aproape 390.000 de privitori.
Cifrele serii de 19 februarie pe intervalul Asia Express (20:00 – 23:10) arată astfel:
La nivel național, Antena 1 a ocupat locul trei în toată țara cu cifre apropiate de un milion de privitori pe minut. Kanal D a fost locul doi tot cu o medie de aproximativ un milion de privitori. Liderul Pro TV a scos o medie de aproximativ 1,7 milioane de telespectatori pe minut.
La orașe Antena 1 a trecut pe locul doi peste Kanal D. Postul TV a scos cifre de aproape 580.000 de telespectatori în medie. Pro TV a avut, de pe primul loc, o audiență de 800.000 de telespectatori pe minut.
Pe segmentul comercial, publicul tânăr a fost distribuit astfel: Pro TV, Antena 1 și Kanal D. Antena 1 a avut 280.000 de privitori și un share de 16,%. Pro TV a avut aproape 400.000 de privitori și o cotă de piață de 22,6%.
Pe intervalul serialului de comedie Las Fierbinți (20:30-21:20), Antena 1 a fost pe aceleași locuri doi (orașe și comercial) și trei (național), însă la o diferență mult mai mare față de lider. Postul TV a înregistrat o medie de 1,1 milioane de telespectatori la nivel național și aproximativ 260.000 pe publicul tânăr. Las Fierbinți a avut în toată țara 2,3 milioane de privitori, iar pe comercial aproape jumătate de milion.
Pe intervalul reality-ului Ferma lucrurile au fost asemănătoare. Antena 1 și-a păstrat poziția pe aceleași locuri la bătaie cu Kanal D și cu Pro TV lider. Asia Express a avut pe acest interval cifre de aproximativ 960.000 de privitori la nivel național și 300.000 pe publicul tânăr. Ferma a strâns în medie 1,2 milioane de privitori și 316.000 pe comercial.

 

 

Te-ar putea interesa și: