Conform ACNielsen Romania, companie care ne-a furnizat informatiile de mai sus, daca i urma cu un an (noiembrie – decembrie 1999), raportul vinzarilor dintre marcile locale si cele internationale era de 45/55, acesta a ajuns la sfirsitul anului trecut la 30/70.
La nivelul segmentelor de piata, i ultima perioada a crescut ponderea oxidantilor si decolorantilor (produse care detin i prezent 22% din piata), i detrimentul vopselelor de par. Cu toate acestea, vopseaua permanenta (intensiva) este preferata de peste 70% din utilizatori, cea semipermanenta de 16%, iar sampoanele colorante de numai 6%.
Piata romineasca s-a structurat i ultimii ani pe trei niveluri. Primul este cel al marcilor consacrate si scumpe, reprezentat de produsele companiilor LOrA
Piata vopselelor de par i-a albit pe producatorii locali
8 martie 2001, 12:00
Ultima modificare în 8 martie 2001, 14:00
Conform ACNielsen Romania, companie care ne-a furnizat informatiile de mai sus, daca i urma cu un an (noiembrie - decembrie 1999), raportul vinzarilor dintre marcile locale si cele internationale era de 45/55, acesta a ajuns la sfirsitul anului trecut la 30/70. La nivelul segmentelor de piata, i ultima perioada a crescut ponderea oxidantilor si decolorantilor (produse care detin i prezent 22% din piata), i detrimentul vopselelor de par. Cu toate acestea, vopseaua permanenta (intensiva) este pref
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Afaceri i retea
- PDSR ataca la baioneta CNA
- APAPS ia locul CNVM
- Impozit la tot poporul
- Complexul agroalimentar vinde chiloti
- Podule, de ce ai gropi?
- Nu doar Isarescu semneaza pe bancnote
- Portalurile rominesti asteapta investitii straine
- Exportatorii se feresc sa joace la ruleta ruseasca
- Vinatoarea este un hobby extrem de scump