Magazinul din Brasov este de tip angro si are ca public tinta micii distribuitori, restaurantele si alte categorii de firme, axate mai ales pe sectorul food. Ca produse, in sectorul de cash&carry se vor gasi 22.000 de articole, majoritatea autohtone, atat alimentare, cat si nealimentare, de la branzeturi, diverse sortimente de carne, mezeluri, fructe si legume, pana la delicatese, produse de patiserie sau textile, incaltaminte si electrocasnice. Suprafata de vanzare a spatiului cash&carry este de 9.000mp, in vecinatatea caruia este amenajata o galerie comerciala de 1.300mp, denumita Corona. In incinta acesteia se afla magazine de lux, cu articole de imbracaminte, incaltaminte, decoratiuni interioare, bijuterii etc. si, in plus, mai multe firme care ofera prestari servicii: foto, optica, cosmetica si fast food.
Centrul comercial Selgros este dotat si cu 510 locuri de parcare.
Potrivit directorului general Rudiger Strein, Selgros intentioneaza sa creeze in Romania o retea similara celei din Polonia, avand ca obiectiv de investitii deschiderea a zece centre cash&carry in intreaga tara, in urmatorii cinci-sapte ani.
Grupul german Fegro-Selgros Cash&Carry are ca actionari cu participare de 50% plus 50% doua mari nume in comertul european: Otto Versand din Hamburg si Rewe Gruppe din KA