Din vară, măsura va viza aproximativ două milioane de pasageri, număr pe care compania îl estimează pe rutele Wizz Air dinspre și către București. ”Am încercat să ne opunem mutării, dar am fost forțați să operăm de pe un aeroport cu costuri mai ridicate”, spune Mike Powell, director financiar al Wizz Air. ”În cinci ani de când suntem prezenți în această țară, taxele s-au dublat în România, iar pe Otopeni sunt cu 25% mai mari. Prin urmare, prețurile vor crește, din păcate”, adaugă acesta menționând că va încerca o marjă cât mai mică de majorare a costurilor, astfel încât pasagerii să fie mai puțin afectați.
Managerul afirmă că sunt și avantaje, odată cu operarea de pe aeroportul Otopeni. Astfel, restricțiile de zbor vor fi mai puține, aeronavele vor putea fi folosite mai mult, lucru care va duce la economii de costuri.

În ciuda majorării tarifelor, Wizz Air intenţionează să ridice cu 75% numărul de zboruri disponibile în această vară, să realizeze investiţii noi, de 100 milioane de Euro în piaţă şi să creeze 500 de noi locuri de muncă, consolidându-și astfel poziţia  “Wizz Air este nevoită să mute operaţiunile pe Otopeni, ceea ce va determina ca, preţurile oferite pasagerilor să crească. Suntem însă încrezători că tarifele noastre vor rămâne cele mai mici de pe piaţă. Cu preţuri mai reduse decât ale competiţiei, servicii de calitate şi 22 de destinaţii deservite în prezent, Wizz Air anticipează o creştere continuă în Bucureşti”, conchide Mike Powell, Chief Financial Officer Wizz Air.