“Prin cele 3 noi servicii lansate astăzi, PayU continuă tradiția începută acum 8 ani și contribuie activ  la evoluția comerțului electronic în România, dar și la îmbunătățirea experienței de cumpărare a clienților magazinelor online. Mizăm și în 2013 pe inovație și siguranță pentru că vrem ca tot mai mulți români să se poată bucura de comoditatea și simplitatea plăților online, fie că își plătesc pentru prima dată factura telefonică sau utilizează deja Internetul pentru cumpărăturile uzuale”, declară Cristian Herghelegiu, Country Manager PayU România.

Pay on Time reprezintă o metodă de plată online care le permite cumpărătorilor online să își automatizeze acele plăți online pe care le efectuează periodic, cum ar fi facturi, asigurări, abonamente la reviste sau servicii medicale, acces la conținut etc. Prin activarea Pay on Time la efectuarea unei tranzacții obișnuite, următoarele plăți se vor efectua în mod automat, fără ca utilizatorul să fie nevoit să acceseze calculatorul. După efectuarea tranzacției, cumpărătorul va primi pe email chitanța cu toate detaliile plății.

Prin Pay by Click, cumpărătorii pot plăti cu un singur click pentru a achiziționa produsul online dorit. Astfel, aceștia nu vor fi nevoiți să parcurgă procesul obișnuit de achiziție, plata având loc în doar câteva secunde necesare procesării tranzacției. Pentru a putea utiliza Pay by Click, cumpărătorul trebuie să fie logat în contul său de la magazinul online respectiv și trebuie să își fi dat acordul pentru activarea metodei de plată în cursul unei tranzacții precedente.

“Pay on Time și Pay by Click sunt metode de plată care răspund atât cererilor cumpărătorilor, cât și ale magazinelor online pentru soluții de plată online simple și rapide. Cele două metode de plată online vor aduce magazinelor online  o mai bună rată de retenție și loializare, scăderea ratei de abandon sau optimizarea fluxurilor financiare. Cumpărătorii online vor plăti mai repede, mai ușor, mai simplu și vor economisi timp în achitarea facturilor periodice”, explică Cristian Herghelegiu, Country Manager PayU România.

Mobile Payments reprezintă interfața PayU optimizată pentru efectuarea de tranzacții online de pe dispozitive mobile. Dispozitivul de pe care se face plata este recunoscut automat, iar formularul de plată afișat permite vizualizarea și completarea facilă a câmpurilor de plată, indiferent de numărul lor sau de natura informației completate. Mobile Payments funcționează independent de gradul de optimizare pentru mobile al magazinului online și este disponibilă pentru orice plată online, fără a fi nevoie de un proces de implementare.

“Creșterea utilizării internetului în mediul mobil este demult o realitate. Dacă la început a fost vorba despre citirea rss-urilor și a presei online, acum vorbim despre cumpărături de pe dispozitive mobile sau despre utilizarea aplicațiilor bancare de pe smartphone-uri sau tablete. În acest moment, 4% dintre tranzacțiile procesate prin PayU sunt efectuate de pe telefoane sau tablete, iar o data cu lansarea Mobile Payments ne așteptăm ca procentul să crească spre 10% până la finalul anului 2013”, spune Cristian Herghelegiu.