'Creşterea portofoliului se face, însă, în mod responsabil, în tot acest timp luând măsurile necesare pentru a-şi respecta obligaţiile asumate faţă de clienţii săi, respectiv posibilitatea de a plăti toate despăgubirile chiar şi în cazul unui seism major şi de a administra un număr mare de daune în caz de dezastru extins şi de a coordona acţiunile altor asigurători. Un plan major pentru a dezvolta acest sistem, Planul de Acţiune în Caz de Dezastru Extins, a fost lansat în 2016 şi se va încheia în 2018', se arată în document. 

PAID apreciază că rolul brokerilor este extrem de important. 

'Astfel, din informaţiile pe care le deţinem de la asigurători, volumul de poliţe intermediate în ultimele 6 luni prin brokeri este de 45% din volumul total al poliţelor vândute. În cazul acestui tip de asigurare, comisionul pe care PAID îl plăteşte societăţilor de asigurare partenere, în baza protocoalelor de colaborare încheiate, este limitat prin lege la 10%. În ultimii ani, PAID a acţionat în mod responsabil pentru a acumula fonduri şi a-şi creşte gradul de solvabilitate, în scopul protejării asiguraţilor săi. De la începutul activităţii companiei şi până în prezent, 100% din profitul PAID a rămas în România, acţionarii au decis să nu ia dividende şi profitul să fie reinvestit în totalitate şi utilizat pentru consolidarea companiei. Astfel, cumulând aceste profituri, compania a reuşit să crească capitalurile proprii de 5,5 ori comparativ cu 2010', menţionează sursa citată.

AGERPRES

Te-ar putea interesa și: