Panasonic oferă pasionaţilor de tehnologie şansa de a câştiga noua plasmă 3D Full HD, lansată de doar câteva luni la noi în ţară.

Cei care vor să se înscrie în concurs trebuie doar să scrie un review despre sistemul 3D Full HD Panasonic şi să îşi convingă prietenii să îi voteze pe site-ul  https://www.viera.ro/. Premiul, plasma 3D Full HD în valoare de aproximativ 10000 RON, va fi câştigat de către participantul cu cel mai votat review.
“Credem în potenţialul tehnologiei 3D şi ne dorim ca aceasta să ajungă cât mai curând în casele oamenilor. Tocmai de aceea ne străduim să o promovăm prin toate mijloacele. Am început cu prima competiţie sportivă filmată şi redată 3D si cu transmisiunile live 3D de la Roland Garros oferite publicului larg. Vom continua cu concursul Panasonic=3D. În acest fel, Panasonic dovedeşte că este singurul producător capabil în momentul de faţă să ofere soluţii complete pentru 3D.“ a declarat Alexandru Mina – director de comunicare Panasonic România.
      Prin acest concurs, Panasonic România continuă seria iniţiativelor de popularizare a tehnologiei 3D. În luna mai peste 100.000 de români au urmărit live  pe sistemele 3D Full HD Panasonic transmisiunile de la Roland Garros în şapte  locaţii din Capitală şi din Oradea. De asemenea, prima cameră profesională 3D adusă în premieră de Panasonic în ţară a filmat meciul de fotbal dintre Steaua şi Universitatea Craiova, imaginile fiind apoi redate pe plasma 3D Panasonic.
       Concursul “Panasonic=3D” se va desfăşura în perioada 1 iulie 2010 – 20 august 2010. Primul pas pe care trebuie să-l realizeze persoanele care doresc să câştige o plasmă NeoPDP Viera VT20, constă în realizarea unui cont de utilizator pe website-ul campaniei. Etapa a doua este marcată de perioada 18 iulie-3 august  în care persoanele înregistrate în concursul “Panasonic=3D” trebuie să îşi posteze review-ul personal pe https://www.viera.ro. Lupta pentru câştigarea marelui premiu şi a celor 150 de invitaţii la film se va desfăşura între 3-20 august,  câştigătorul plasmei va fi declarat concurentul care a obţinut cel mai mare număr de voturi pe parcursul concursului.

Concursul “Panasonic=3D”, face parte din campania desfăşurată de către Panasonic România în mediul online şi care are drept obiective principale generarea de brand engagement şi awareness pentru televizorul NeoPDP Viera VT20.
    
      Până în momentul de faţă, Panasonic a vândut tot stocul iniţial de televizoare 3D şi estimează că în acest an va avea o cotă de piaţă de 30% din segmentul televizoarelor 3D.