Modulul 1 se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu. Modulul 1 va crea cursanţilor o imagine aprofundată despre bazele marketingului şi ale comunicării, va da posibilitatea cursanţilor să solicite şi să interpreteze cercetări de piaţă de orice fel, să construiască şi să bugeteze planuri de marketing, să construiască planuri de de comunicare, să evalueze strategii şi să îşi susţină public punctele de vedere.

La acest modul se vor studia următoarele teme: Elaboarea planului de marketing (39 ore), Elaborarea planului de publicitate (49 ore), Metode de cercetare de piaţă (17 ore), Gestionarea bugetelor de marketing şi publicitate (17 ore), Comunicare la locul de muncă (18 ore).

Modulul 2 se adresează specialiştilor şi managerilor din companii active în domeniul producţiei, comerţului, comunicării, marketingului şi publicităţii cu studii superioare şi cu experienţă în domeniu de 4 până la maxim 7 ani. Modulul 2 va pune accentul pe aprofundarea unor cunoştinţe ce le va da cursanţilor posibilitatea de a gândi un plan strategic de marketing şi comunicare, de a selecta şi construi o echipă capabilă şi motivată, de a înţelege şi a coordona resursele implicate în procesul de implementare al acţiunilor de marketing şi comunicare.

La acest modul se vor studia următoarele teme: Înţelegerea mediului de afaceri (28 ore), Elaborarea strategiei de marketing (63 ore), Elaborarea şi evaluarea strategiei de comunicare (21 ore), Managementul personalului (21 ore), Gestionarea resurselor (14 ore).

Cursurile ambelor module vor începe în data de 8 iunie ( Modulul 1) respectiv 16 iunie (Modulul 2) si vor fi susţinute de profesori români şi străini, practicieni în domeniul marketingului şi al comunicării.

Cursurile se vor desfăşura din două în două săptămâni vinerea şi sâmbăta între orele 9.00 şi 18.00, ambele module urmând a se încheia în cursul lunii noiembrie 2012.

Înscrierile se fac în perioada 23 aprilie – 11 mai  pentru ambele module.

În urma înscrierilor, pentru fiecare modul, vor fi selectaţi câte 20 de participanţi care vor fi instruiti în mod gratuit în cadrul proiectului „Formare profesională continuă pentru angajaţi, manageri şi specialişti din domeniul comunicare, publicitate şi marketing”.

Selecţia candidaţilor se va face în baza următoarelor documente:
• Un formular de înscriere tip
• CV-ul în format Europass – limba română
• 3 eseuri (de maxim 2000 de semne fiecare) pe temele:
– De ce am ales acest program de formare profesională
– Cum ar arăta descrierea mea ca şi produs
– Pregătiţi şi argumentaţi o campanie care are ca scop promovarea brandului dumneavoastră personal
•Completarea on-line a unui test psihologic de evaluare a personalităţii şi un test psihologic de evaluare a motivaţiei pentru performanţă
• Copie CI.

Documentele de înscriere se vor depune până la data de 11 mai, la sediul IAA Romania, din Calea Victoriei, nr. 126, etaj 3, sector 1, Bucuresti.

Pentru mai multe informaţii şi detalii cu privire la înscriere vă rugăm să contactaţi: [email protected] – Manager Proiect sau [email protected] – Responsabil Înscrieri telefon: 031.105.24.14.

Pentru mai multe detalii şi informaţii referitoare la proiectul “Formare profesională continuă pentru angajaţi şi manageri din domeniul comunicare, publicitate, marketing”, POSDRU/40/3.2./G/40697 vă rugăm să contactaţi: [email protected] – Manager Proiect sau [email protected] – Asistent Proiect, telefon: 031.105.24.14.

IAA este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări. In România, IAA reuneste peste 170 de companii. Rolul IAA este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii. La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA Romania a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă în întreaga activitate.

SNSPA este o instituţie de învăţământ superior care, încă de la înfiinţare, a fost implicată în numeroase proiecte naţionale şi internaţionale de tip Tempus, PHARE, Erasmus, proiecte finanţate de Banca Mondială, de Comisia Europeană, Institute of International Education, Fulbright Commission, Open Society Foundation, etc. Marea majoritate a acestor proiecte sunt in domeniul relaţiilor internaţionale, a politicilor publice, comunicării, educaţiei, managementului, administrţie public, domenii care, de altfel, reprezintă ariile de expertiză ale instituţiei.