Otter Distribution şi-a desfiinţat divizia de fashion şi a închis cele doua magazine de pe acest segment, a declarat pentru Capital.ro Ioana Stan, directorul de marketing al companiei.

Astfel, Otter Distribution a închis cele doua magazine din Băneasa Shopping City, în luna martie. Magazinul Selections, cu o suprafaţă de 350 de metri pătraţi a fost închis la 30 martie iar locaţia M Missoni, cu o suprafaţă de 130 de metri patraţi, cu aproximativ 3 saptămani înainte.

„Am considerat ca în această perioadă trebuie să ne canalizăm eforturile către businessul nostru de succes. Centralizarea operaţiunilor ne va ajuta să depăşim această perioadă. De fapt este vorba de o strategie de optimizare a costurilor iar în cazul reţelelor de magazine Otter sau Geox putem vorbi mult mai uşor de aşa ceva pentru că ne referim la cantităţi mult mai mari de produse achiziţionate de la furnizorii noştri”, a explicat Ioana Stan decizia companiei.

În ceea ce priveşte strategia pentru anul în curs, oficialul Otter Distribution a declarat că până la finele anului are în plan inaugurarea unei noi locaţii Otter în cadrul proiectului Cotroceni Park. „Deschiderea va fi în toamna anului acesta, septembrie sau octombrie”, a subliniat Ioana Stan.

De la începutul anului, Otter Distribution a deschis trei magazine Otter în Grand Arena, Militari Shopping şi în extensia Plaza Bucureşti cât şi un magazin monobrand Steve Madden.

Otter Distribution deţine 23 magazine Otter multibrand cât şi un Otter outlet, şase magazine Geox monobrand, un monobrand Steve Madden şi un monobrand Fila.