179-38807-oskar3.jpgCrucea Roşie şi Carrefour pentru demararea proiectului „Banca de alimente“, care îşi propune să ofere hrană persoanelor afectate de sărăcie. Proiectul presupune colectarea de alimente neperisabile în depozitele Crucii Roşii, prin donaţii sau sponsorizări, stocarea şi distribuirea acestora către persoanele vulnerabile. Proiectul a demarat în hipermarketurile Carrefour din 14 oraşe, unde Crucea Roşie beneficiază de depozite, res­pectiv în 21 de hipermarketuri din: Arad, Brăila, Braşov, Bucureşti, Buzău, Cluj, Constanţa, Focşani, Iaşi, Oradea, Piteşti, Sibiu şi Suceava, precum şi în supermarketul Carrefour Market din Bacău.

179-38808-oskar2.jpgUPC România operator de comunicaţii prin cablu, pentru că a lansat, în premieră în România, serviciul de televiziune de înaltă definiţie (HD), disponibil la nivel naţional din 1 octombrie. Serviciul permite recepţionarea canalelor TVR HD, Pro TV HD, Eurosport HD, History Channel HD şi Fashion TV HD. Cele cinci canale TV în format HD se vor adăuga grilei de programe deja existente în oferta UPC, care se extinde astfel la 114 canale TV în platforma digitală DVR. Potrivit reprezentanţilor companiei, numărul de televizoare HD Ready în România va ajunge, la sfârşitul anului 2009, la peste 640.000, iar al televizoarelor Full HD la 78.000.

179-38809-oskar1.jpgGroupama grup francez de asigurări, pen­­tru lansarea operaţiunilor filialei din România. Creată din fuziunea Asiban şi BT Asigurări, noua companie are ca obiective atingerea unei cote de 25% din piaţa asigurărilor generale (cu excepţia poliţelor auto) şi dublarea cotei pe segmen­tul asigurărilor de viaţă, la 20%. Fuziunea Asiban şi BT Asigurări a fost autorizată de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) în luna iunie, iar la 1 august noua societate a fost înscrisă la Registrul Co­merţului. Până la finele anului, în grup va fi integrată şi societatea OTP Garancia.Groupama are, la nivel global, peste 16 milioane de clienţi şi 38.500 de angajaţi.