138-23306-oskar5.jpgIKEA, pentru că a lansat, în parteneriat cu UNICEF Romånia, campania „Împreună pentru educaţie“. Pentru fiecare jucărie dintr-una dintre gamele comercializate de magazinul IKEA din Capitală se vor dona către UNICEF cåte doi lei pentru înfiinţarea unui centru multifuncţional de educaţie timpurie. Pånă în prezent, în magazinul IKEA din Bucureşti s-au våndut aproximativ 15.000 de jucării din gama respectivă. Centrul multifuncţional este destinat copiilor cu vårste de pånă la şase ani.

138-23307-oskar4.jpgInBev şi Heineken România, producători de bere, pentru campaniile lor destinate reducerii consumului de alcool în råndul tinerilor. Heineken Romånia a lansat campania „Know the Signs“, care îi învaţă pe consumatori cånd să intervină pentru a-şi opri prietenii să consume alcool în exces. La råndul său, InBev Romånia a finalizat campania „Respect 18“, care a avut ca scop să descurajeze vånzarea de alcool minorilor. În judeţul Prahova, unde s-a desfăşurat campania InBev, un studiu realizat de companie şi Comisia Naţională a Romåniei pentru UNESCO a arătat că 55% din comercianţi au våndut băuturi alcoolice minorilor.

138-23308-oskar3.jpgElite Art Club UNESCO, pentru că a organizat, la Ateneul Romån, concertul-eveniment „PROMS of Delight“, destinat strångerii de fonduri pentru susţinerea proiectului „Pictori de azi la Balcic“, cel mai amplu proiect privat de promovare a artei contemporane romåneşti. Ediţia din acest an a concertului a avut tema „Classics for Pleasure“.

138-23309-oskar2.jpgPetrom, pentru că a finalizat construirea unei piste pentru biciclete, în urma promisiunii din luna septembrie de a amenaja un metru de pistă pentru fiecare participant înscris la Crosul Petrom. Noua pistă, cu o lungime de 1.700 de metri, se află în Parcul Bazilescu din cartierul Bucureştii Noi. Pe långă pistă, compania a amenajat şi o parcare pentru biciclete.

138-23310-oskar1.jpgMillenium Communications, organizatorul Galei Societăţii Civile, pentru că a lansat proiectul „Adoptă un ONG“, prin care le oferă agenţiilor de relaţii publice şi publicitate posibilitatea de a susţine un ONG, oferindu-i sprijin pentru promovarea proiectelor pe care le desfăşoară. „Adopţia“ constă în găsirea unei modalităţi de promovare pro bono a proiectelor şi iniţiativelor ONG-ului. Pånă acum, 15 ONG-uri cu 20 de proiecte s-au înscris în campania „Adoptă un ONG“.