47-3768-1.jpgFABIAN ROMANIAN PROPERTY, fond de investiţii britanic, pentru că a preluat, cu 23,9 milioane de euro, imobilul de birouri Băneasa Business Center din Bucureşti, dezvoltat de compania austriacă Immoconsult Leasinggesellschaft. Clădirea este, în momentul de faţă, complet închiriată, veniturile din chirii fiind estimate la 1,85 milioane de euro anual. Aceasta este a şaptea achiziţie a fondului britanic în România şi a treia din ultima lună. Cea mai importantă achiziţie de până acum a fost imobilul de birouri Cubic Center din Bucureşti, care a costat 60 de milioane de euro.

47-3769-2.jpgGMP şi STARCOM, agenţii de creaţie, respectiv de media, pentru că au câştigat la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, primele premii adjudecate de agenţii româneşti la această competiţie. Starcom a cucerit un Silver Lion la categoria „Media“ pentru campania „1 din 8 femei“ (client: Avon). GMP a primit un Bronze Lion în categoria „Press“ pentru campania de print „Biletul“ (client: Carpalat; brand: Mândra). La ora închiderii ediţiei, festivalul se afla încă în desfăşurare. Ultimele premii au fost acordate pe 24 iunie.

47-3770-3.jpgEVENIMENTUL ZILEI, pentru că a împlinit, săptămâna trecută, 15 ani de la înfiinţare. Prima ediţie a ziarului a apărut în data de 22 iunie 1992. Evenimentul Zilei a reuşit în scurt timp să atingă cel mai mare tiraj de pe piaţa cotidienelor româneşti, 600.000 de exemplare, record care nu a putut fi bătut până acum de nicio altă publicaţie autohtonă. Până în prezent, ziarul a depăşit 4.850 de ediţii.

47-3771-4.jpg PRO SPORT, pentru că a împlinit zece ani de la înfiinţare. Cotidianul a fost lansat în data de 2 iulie 1997, de trustul Media Pro, în condiţii grafice de excepţie pentru vremea respectivă, şi a devenit în scurt timp liderul publicaţiilor de sport din România. În februarie 2003, Pro Sport a fost preluat de grupul Ringier. Până în prezent, ziarul a apărut în peste 3.040 de ediţii.

47-3772-5.jpgBAUMAX, companie din Austria care operează magazine de tip do-it-yourself (DIY), pentru că a deschis la Cluj-Napoca al treilea centru comercial al reţelei din România, în care a investit zece milioane de euro. BauMax deschide pe 26 iunie un alt magazin la Târgu-Mureş, iar până la sfârşitul anului va mai inaugura magazine în oraşele Bacău şi Craiova, investiţia medie pentru fiecare din acestea fiind de zece milioane de euro. Compania intenţionează să-şi continue extinderea în România, intenţionând să deschidă cel puţin cinci magazine pe an.