Helvetansa România, compania specializată în comercializarea de ceasuri elveţiene, bijuterii şi accesorii de lux, estimeazăîn acest an pe o cifră de afaceri de 4 milioane de euro, în scădere cu 40% comparativ cu anul 2008.

„După ce în 2008 creşterea a fost zero deoarece din luna septembrie vânzările au scăzut brusc, în acest an ne aşteptăm la afaceri mai mici cu 40%”, a declarat Adrian Stoican, directorul general al companiei.

Helvetansa a deschis în urmă cu trei zile cel de-al treiea magazin, în urma unei investiţii de 1 milion de euro, într-o locaţie de 250 metri pătraţi pe Calea Victoriei.

„Am ales Calea Victoriei deoarece este cel mai vechi traseu comercial din Bucureşti. Aici oamenii se aşteaptă să găsească cele mai de renume mărci”, a subliniat Stoican.

Acesta a mai declarat că pentru perioada următoare vizează consolidarea afacerii şi nu intenţionează deschiderea unui nou magazin în viitorul apropiat. Mai mult, acesta a afirmat că iese din discuţie intrarea Helvetansa într-un mall.

„Centrele comerciale sunt locuri unde se regăsesc brandurile de rând. Cred ca luxul merită magazinele dedicate”, a spus Stoican.

Vânzări de 24.000 euro în 3 zile

În cele trei zile de la deschiderea noii locaţii, aici au fost vândute produse în valoare de 100.000 de lei (aprox 24.000 de euro). Dintre acestea, cel mai scump exemplar vândut a fost un inel Dior, abia adus pe piaţa locală, la un preţ de 45.000 de lei. Pe lângă acesta au fost vândute şi câteva accesorii Cartier, de asemenea, un brand nou pe piaţa locală.


DETALII:

Citeşte şi Helvetansa investeşte 1 milion de euro în primul multibrand destinat luxului