In urma cu putin timp, un tanar angajat strain al firmei germane Continental s-a adresat unei agentii imobiliare din Timisoara pentru a-i gasi o locuinta de inchiriat.
Agentul imobiliar s-a bucurat foarte mult, iar atunci cand strainul i-a cerut sa vada de mai multe ori aceeasi casa, a frecat din palme multumit, asteptand ca, dintr-un moment in altul, sa primeasca banii pentru comision. Numai ca, brusc, neamtul s-a pierdut in ceata. La inceput agentul a crezut ca este o problema de timp si a asteptat linistit. Apoi a trecut prin fata casei pe care-o vizitase cu insistenta clientul. Si mare i-a fost mirarea sa descopere ca acesta se mutase deja si incheiase contractul de inchiriere cu proprietarul, „prin spate”. Atunci, luandu-si inima in dinti, agentul imobiliar a trimis un mail in Germania, adresat directorului general al companiei, in care s-a plans de lipsa seriozitate a angajatului din Romania. Si bine a facut. La putin timp, tanarul a venit spasit la agentie, cu banii de comision.