Compania de consultanță, cu birouri în țările nordice și o echipă formată din 10 oameni la Bruxelles, a început deja primele evenimente pentru a schimba imaginea partidului condus de Liviu Dragnea.

La prima conferință organizată la Brussels Press Club, firma a reușit să atragă doar câțiva participanți și nici un reprezentant al marilor instituții media.

”Candidații PSD vorbeau în fața unei camere aproape goale”, scrie publicația Politico.

Nici PSD și nici compania nu au vrut să dea detalii despre contract.

Andrew Johnson, partener la Rud Pedersen Public Affairs, a menționat că nu este nimic neobișnuit în faptul că firma lucrează cu PSD, afirmând că majoritatea partidelor politice „lucrează cu agenții pentru a le ajuta să gestioneze comunicarea”.

„Faptul că au angajat și plătesc companii de consultanță pentru a-și promova viziunea lor în presa internațională reprezintă încă o dovadă a lipsei totale de credibilitate la nivel european”, crede însă Siegfried Mureşan, europarlamentar PNL.

„Indiferent de câte milioane cheltuiesc, nu vor convinge niciodată presa liberă, experții și oficialii europeni să închidă ochii la acțiunile lor”, a adăugat acesta, conform HotNews.ro.