În ceea ce privește provocările acestea sunt multiple. „Ca bancher, vă pot asigura că pentru IMM-uri, nu neapărat accesul la finanțare este principala problemă, ci una dintre probleme. Oamenii înțeleg momentul în care se găsește compania. Eu am vazut provocări la adresa lor legate de mediu. Antreprenorilor li se acordă mai mult sau mai puțin suport în chestiuni legate de fiscalitate. În România avem o infrastructură publică insuficient digitalizată, reprezintă o reală provocare privind eficiența și productivitatea, în special pentru IMM-uri: birocrație, cozi, insuficiente informații publice legate de mediul de afaceri sau de partenerii de busines”,  explică Tiberiu Moisă, director general adjunct Banking pentru IMM, BT. 

BT Club a lansată, miercuri, două noi programe de educație financiară dedicate antreprenorilor care au companii aflate la început de drum sau viitorilor întreprinzători „Seminarul de inteligență financiară” și „Seminarul Idei practice pentru primele luni de start-up”. Programele sunt organizate în cadrul unui tur planificat în cele mai reprezintative orașe din țareă, sunt gratuie și se adresează tuturor antreprenorilor.

Seminarul de inteligență financiară este dedicat celor interesați de educația proprie, ca premisă a ueni gestionări mai bune a finanțelor personale ale firmei, cu impact asupra creșterii claității vieții. Acesta este susținut de Eusebiu Burcaș, consultant în domeniul managementului banilor și trainer financiar. În ceea ce privește „Seminarul Idei practice pentru primele luni de start-up” este dedicat viitorilor antreprenori. Programul va fi implementat în colaborare cu Magnoliu Stan, care are o experiență complexă atât în domeniul consultanței și al trainingurilor, cât și în domeniul antreprenoriatului. 

BT Club și Banca Transilvania estimează că de aceste două programe vor beneficia peste 20 de mii de persoane fizice și juridice cu o medie de 200 de participanți pe curs.