Autoritățile sfătuiesc oamenii să continue să facă acest lucru. Inspecția tehnică a mașinii de la distanță, automată, este de preferat inspecțiilor în persoană, din numeroase motive.
Inspecția tehnică a mașinii de la distanță
Oficialii comitatului Daviess au organizat deja primele două runde de inspecții ale vehiculelor de la distanță, la Kentucky Sound Stage.
O dată suplimentară a fost anunțată acum pentru cei care doresc să evite traficul în centrul orașului, conform presei locale.
Oficialii spun că efectele fenomenelor meteorologice severe se fac resimțite în fiecare zi.
Viitorul este inspecția tehnică a mașinii de la distanță
Telecomanda este o tendință tot mai populară în multe industrii, iar cu tehnologiile actuale, nu există niciun motiv pentru care inspecția vehiculului să nu se facă în acest fel.
Când cineva cumpără o mașină, înmatriculează o mașină sau vinde altcuiva o mașină uzată, sunt implicate cel puțin trei persoane: cumpărătorul, vânzătorul – și inspectorul. Aceste persoane sunt esențiale pentru toate tranzacțiile cu mașini, fie pentru a se asigura că vehiculul este compatibil, pentru a îndeplini cerințele guvernamentale pentru inspecții de siguranță.
Din ce în ce mai mult, inspecțiile sunt efectuate prin sisteme de la distanță, unde inspectorii analizează, de la distanță, imagini și date despre vehicule pentru a determina dacă sunt compatibile, dacă au suferit daune într-un accident, dacă merită prețul afișat sau au probleme ascunse ale motorului.
Pe măsură ce tehnologia se îmbunătățește – cu senzori și sisteme de imagistică avansate care încarcă date și imagini prin sisteme de comunicații cu latență aproape zero, împreună cu inteligența artificială (IA) și analiza datelor de generația următoare – inspecțiile individuale încep să fie în declin.
Inspecțiile de la distanță, automate, sunt preferabile inspecțiilor în persoană din numeroase motive, de la o eficiență sporită și o experiență mai bună a clienților până la costuri mai mici.
Precizie sporită cu computer Vision
Inspectorii umani sunt bine instruiți, dar sunt oameni și adesea pot rata. În timp ce oamenii sunt (cel puțin deocamdată) mai buni la înțelegerea contextuală decât sistemele de analiză IA bazate pe senzori, nu există nicio îndoială că senzorii și sistemele de imagistică avansate sunt mai bune la analizarea datelor, la găsirea defectelor și la detectarea anomaliilor, potrivit wardsauto.com.
Dealerii, atelierele de reparații și chiar cei care închiriază mașini ar putea încărca câteva imagini ale vehiculului, în timp ce senzorii vehiculului ar încărca restul datelor necesare – permițând sistemelor de analiză a datelor să genereze rapid și eficient un raport privind starea vehiculului.
Rapoartele ar înregistra daune fizice, ar construi un profil al comportamentului șoferului, ar determina starea unui motor sau dacă eliberează carbon excesiv în atmosferă.
Economisiți și bani cu inspecțiile tehnice de la distanță
Pe lângă economiile evidente de timp care implică inspecțiile în persoană, inspecțiile de la distanță, viziunea artificială și inspecțiile bazate pe date economisesc bani.
Cu un sistem de inspecție de la distanță, clienții pot să încarce date și imagini pentru analiză și să vină la garaj doar dacă există într-adevăr o problemă, evitând necesitatea unor inspecții multiple în persoană.