Evenimentul este structurat pe 24 de prezentări şi paneluri şi 12 workshop-uri care abordează aspecte variate ale unui business construit pe web. Printre temele abordate în secţiunile conferinţei se numară antreprenoriatul online, investiţiile, proiectele media dezvoltate pe internet, aplicaţiile, reţelele sociale, operaţiunile digitale şi elemente de dezvoltare şi inovare pe web. Printre vorbitorii prezenţi în cadrul conferinţei se numară Jeffrey Treichel CEO al Kolektiva/FunDeal, cel mai mare webiste de promoţii zilnice din Sud Estul Europei, Eric Wahlforss Co-fondator al SoundCloud companie premiată în 2009 de către TechCrunch pentru "cel mai bun serviciu de divertisment din EMEA", Miki Devic, co-fondator httpool Group o companie de top în domeniul advertising-ului şi Adam Somlai-FischerPrezi.com o unealtă inovativă de prezentare.
Dincolo de prezentările realizate de specialişti în domeniu, în cele două zile de desfaşurare ale evenimentului vor avea loc şi expunerile făcute de participanţii din cadrul concursului Startup Challenge. Aceştia vor avea posibilitatea de a-şi susţine proiectele în faţa juriului format din profesionişti din diverse arii de activitate corelate cu afacerile de pe Internet. Astfel, pentru secţiunea management de echipă va evalua proiectele Ovidiu Paraschivescu (Team Leader Vodafone), iar din punctul de vedere al investiţiilor persoana responsabilă cu verificarea proiectelor este Michael Jackson – angel investitor. Pe de altă parte, Carlos Espinal, partener Seedcamp, va analiza prezentările participanţilor din perspectiva startup-urilor iar Zuza Stanska, responsabila departamentului de marketing şi social media din cadrul GammaRebels, va fi evaluator al secţiunii de promovare a business-urilor.

Evenimentul How to Web 2011 este unic Europa de Est şi oferă o imagine globală asupra tendinţelor web. Conferinţa se desfăşoară pe parcursul a doua zile, 9 şi 10 noiembrie, la Bucureşti, iar în cadrul acesteia se vor întâlni cei mai buni manageri, investitori, dezvoltatori şi antreprenori care au în comun pasiunea pentru web. Aceştia vor pune la dispoziţie toate resursele de care dispun pentru a sublinia importanţa afacerilor online şi pentru a construi o bază pentru toţi participanţii interesaţi de construirea sau dezvoltarea unui business web.

How to Web 2011 este un program susţinut cu sprijinul School For Startups, Adobe, BizSchool.ro Vodafone, Business Mentoring Program şi Microsoft.

Pentru mai multe informaţii despre prezentări şi paneluri, worksohp-uri, vorbitori, Startup Challenge şi programul How to Web 2011, vă rugăm accesaţi: http://how-to-web.net.