"La cinema, ochelarii 3D au sens, dar în niciun caz în casele oamenilor", a declarat Cazan. Acesta susţine că tehnologia care trebuie promovată şi susţinută este cea autosteroscopică, care nu necesită ochelari speciali.
Consola Nintendo 3DS şi televizoarele Sharp folosesc tehnologia 3D fără ochelari şi sunt exemplele pe care le dă Cazan.
“Nu este departe nici perioada în care ne vom uita la televizor pe ecrane holografice. Este o chestiune de timp şi ţine în mare măsură de avansul tehnologiei”, a declarat Cazan.
“Viitorul televiziunii nu sună bine, dacă ne uităm la felul cum se prezintă astăzi. Reţelele de televiziune vor dispărea în maximum 20 de ani. Ele vor fi înlocuite cu fabrici de conţinut”, a mai spus Cazan.
Televiziunea are probleme, este prea multă reclamă care enerveză telespectatorul.  Soluţia pe care o vede Cazan este reclama personalizată pentru fiecare utilizator în parte.
“Ce e aia televiziune?. Ar trebui să renunţăm la acest termen. Atunci când video este peste tot, acest termen nu mai este corect, eu cred că acest termen va dispărea.  Eu cred că este momentul să dispară şi telecomanda deoarece nimeni nu o să mai stea să caute prin 300 de canale”, a adăugat Cazan.