Marca Honda nu poate emite mari pretenții pe piața europeană, în ciuda calității incontestabile a mașinilor produse. Prețul impus de respectarea unor standarde foarte ridicate pare prea mare pentru clienții de pe bătrânul continent. Anul trecut, vânzările niponilor în Europa au scăzut cu 22% la doar 204.502 unități. Dintre acestea, 66.953 au fost Civic. Din nefericire, reculul vânzărilor acestui model în 2010 față de 2009 a fost chiar mai mare decât cel al mărcii: – 26%. Prin urmare, se simțea nevoia unei întineriri a acestuia.
Creat exclusiv pentru piaţa europeana, noul hatchback Honda va fi oferit exclusiv în varianta cu cinci uşi şi va concura în segmentul compact, începând de anul viitor. Designul reîmprospătat al noului Civic se regăseşte în zona blocurilor optice posterioare, unite pentru a funcţiona ca spoiler. Forma aerodinamică a spoilerului uşurează trecerea masei de aer pe lângă caroserie – însă acesta este doar un exemplu al modului în care maşina a fost modificată. De asemenea, conform companiei nipone, aproape toate elementele caroseriei au fost redesenate, cu accent pronunţat pe calitatea condusului şi a manevrabilităţii, pe reducerea emisiilor de CO2 şi calitatea interiorului –  în acelaşi timp păstrând spaţiul în habitaclu şi în portbagaj la un nivel de top în segment, precum şi renumita flexibilitate a acestora.
Un alt model de interes la Frankfurt va fi faceliftul modelului Insight. Standul companiei va fi completat cu modelele CR-Z, CR-V, Jazz şi Accord, iar viitorul în viziunea Honda va fi portretizat prin conceptele Honda EV şi EV-Neo – vehiculele electrice Honda pe patru şi două roţi, precum şi prin vehiculul cu pile de combustie FCX Clarity şi noua platformă hibridă de tip Plug-In.