"Noi ne bazăm doar pe ceea ce ne spun autoritățile. Din câte am înțeles, vor reduce taxa pentru mașinile de ocazie importate și vor taxa, la prima vânzare, mașinile deja înregistrate pentru care nu a fost plătită deja aceasta. Nu știu ce spuneți cititorilor dar, eu dacă aș avea un Focus din 2006 l-aș vinde astăzi. Acum nu este taxat, iar viitorul proprietar ar putea să îl mai folosească șase-șapte ani înainte de a vinde din nou. Eu m-aș grăbi să vând. Le-am spus și dealerilor noștri: «de ce nu vă chemați clienții care au cumpărat mașini înainte de 2007 și să le propuneți să facă ceva chiar acum? Vindeți acum»".
Această declarație a lui Henrik Nenzen poate fi privită ca o încercare de a atrage rapid clienții la show-room însă logica sa este corectă. Dacă, de exemplu, un Ford Focus diesel achiziționat nou în 2006 are astăzi un preț mediu de circa 6.000 de euro, odată cu taxarea acestuia, fie proprietarul va fi nevoit să majoreze prețul pentru a pasa costul acesteia către viitorul proprietar, dar își va găsi astfel mai greu un cumpărător, fie va menține prețul, dar va trebui să suporte din propriul buzunar taxa.