Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Hei-rup la „autostrada urbană”. Guvernul vrea să o deschidă pe 1 decembrie!

Autor: | | 1 Comentarii | 15689 Vizualizari

Una dintre cele mai clare dovezi ale incompetenței din Ministerul Transporturilor și chiar din Guvern, așa-numita „autostradă urbană”, mai exact un tronson de doar 3,3 km din A3 București - Ploiești, se apropie, după zece ani de amânări, de final.

În curând Autostrada A3 va ajunge acolo unde ar fi trebuit încă de la început, în zona Pipera - Tei a Capitalei, abia la zece ani de la demararea lucrărilor. Până acum, faimoasa A3 care nu are nici în ziua de astăzi spaţii pentru parcări, benzinării sau WC-uri, se oprea în Centura Capitalei obligând şoferii să parcurgă kilometri buni în plus pentru a ajunge cu adevărat în Bucureşti.

La intersecţia cu Șoseaua Fabrica de Glucoză se lucrează în aceste zile intens pentru ca totul să fie gata de 1 decembrie, când va avea loc inaugurarea oficială. Cel puţin asta îşi doresc autorităţile. Însă reprezentanţii Companiei de Drumuri (CNAIR) anunţă că nici măcar acest lucru nu se va putea întâmpla decât cu o condiţie: vremea trebuie să ţină cu constructorul celor 3,3 kilometri de şosea care fac legătura între autostrada spre Ploieşti şi Bucureşti. Porţiunea a costat aproape 130 de milioane de lei, finanţarea fiind asigurată de la bugetul de stat.

„În acest moment, stadiul fizic este de 93%. Practic, mai sunt lucrări minime de făcut. Totul depinde de mobilizarea constructorului”, a declarat pentru Digi24 Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt CNAIR.

Contractul pentru această bucată de drum a fost semnat în 2008. Şase ani mai târziu a fost reziliat pentru că a crescut costul după ce autorităţile au cerut 3 benzi pe sens în loc de două. În primăvara lui 2015, a fost reluată licitaţia, iar câteva luni mai târziu a fost semnat un nou contract. Până la începerea efectivă a lucrărilor a mai trecut un timp. Cei puţin peste trei kilometri de şosea de mare viteză ar fi trebuit să fie gata în noiembrie anul trecut. Până acum, însă, recepţia lucrărilor a fost amânată de patru ori.

Ar mai trebui menţionat că, după inaugurarea micului tronson de autostradă, zona Dimitrie Pompeiu - Fabrica de Glucoză diin Bucureşti va deveni chiar mai aglomerată decât în prezent pentru că arterele nu pot face faţă traficului. Lucrările pentru lărgirea şoselei Fabrica de Glucoză au început abia cu câteva luni în urmă şi nu vor fi finalizate prea curând.

Sursa: Digi24

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.