În momentul inaugurării, în 4 noiembrie, erau deshise magazine care ocupă 82,5% din suprafaţa închiriabilă a centrului comercial, în condiţiile în care procentul de închiriere era de 89%. Dezvoltatorii estimează că, până în 15 noiembrie, 89% din spaţiu va fi operaţional, şi speră ca până la finalul anului să închirieze şi restul spaţiilor disponibile.

„Ne aşteptam la un trafic de 90.000 de persoane pentru week-endul de deschidere. Joi am avut 40.000 de oameni în mall, de la ora 15.00 până la ora 22.00. Vineri am avut peste 50.000 de vizitatori şi alţi 70.000 sâmbătă şi duminică”, a declarat Eran Socher, directorul de dezvoltare al proiectului.

În afară de Cora şi Cinema City, ancore principale ale Gold Plaza, printre chiriaşi se mai numără C&A, New Yorker, Waikiki, Deichmann, Takko, Leonardo, Domo, House of Art, San Francisco, Fox, Altex, Douglas, Centrofarm, Orsay, Best of Bowling, Kenvelo, Jeans Club.

Gold Plaza a  închis lanţul lansărilor din 2010 pe acest segment de piaţă. Până acum, anul acesta, au fost lansate doar două proiecte: Sun Plaza din Bucureşti şi Atrium Center din Arad, după ce anii trecuţi au fost anunţate pe piaţă circa 120 de mall-uri la nivel naţional.