Conform oficialilor Ford, modelul B-Max este unul dintre pilonii pe care compania își bazează revenirea pe un trend ascendent al vânzărilor. Alături de noile Fiesta și Kuga, B-Max poate stopa pierderile cu care divizia europeană a grupului american se confruntă în ultimii ani. În plus, în curând va fi lansat în Europa și micul SUV EcoSport de la care cei de la Ford au așteptări mari.
Deocamdată, vânzările din primele șapte luni ale anului în zona pe care Ford o numește Euro 22 și care include Europa de Vest, România, Turcia și Rusia au scăzut cu 6,9% față de anul trecut până la 778.100 de unități cee ce asigură mărcii o cotă de piață de 7,5%.
Cel mai vândut model Ford în acest an este Fiesta, cu 174.200 de unități, urmat de Focus (139.600 unități) și C-Max (61.400 unități).
Pe lângă fabrica producătoare a modelului B-Max – care are 3.600 de angajați – , Ford are la Craiova şi o uzină de motoare cu 402 angajaţi. Aici sunt produse propulsoarele EcoBoost de 1.0 litri ( 3 cilindri) care echipează modelul B-Max și 1.5 EcoBoost (4 cilindri) care intră în dotarea modelului Mondeo comercializat în Europa și China.