În spatele acestor cifre există eforturi constante în direcția inovării, iar această abordare face parte din filosofia de management a companiei: angajamentul total pentru satisfacerea cerințelor clienților prin îmbunătățirea continuă a serviciilor de training, a tehnologiilor și echipamentelor de training.

Cu o mentalitate orientată permanent spre viitor și inovație, Kent Orrgren, CEO al World Class România, oglindește cu succes profesia în propriul său stil de viață. El nu pleacă niciodată dimineața de acasă fără geanta de fitness și este un client fidel al sălilor de fitness World Class . Pentru el, pentru sutele de angajați ai companiei și pentru numeroșii participanți la clasele de fitness, World Class a devenit un mod de viață. De aici începe inovația: din momentul în care o afacere nu mai este doar o afacere, ci o parte consistentă a vieții tuturor celor implicați.

#BeHealthy nu este un simplu hashtag. Începând cu anul acesta, este esența misiunii World Class, sloganul companiei care concentrează cel mai bine obiectivul principal al acestui business: să educe și să inspire tot mai mulți români să fie activi mai des, pentru un stil de viață mai sănătos. L-am rugat pe Kent Orrgren să ne ofere o imagine mai amănunțită a poveștii de succes World Class România.

Ce înseamnă accentul pe inovație pentru World Class România?

Kent Orrgren: Înseamnă anticiparea viitorului și face parte din ADN-ul World Class. Noi credem în echipa noastră pasionată și credem la fel de mult în clienții noștri, în pasiunea lor pentru sport, în dorința lor de îmbunătățire permanentă, de a deveni cea mai bună versiune a lor. Deci, știm că trebuie să evoluăm împreună cu ei pentru a rămâne în viața lor, ca parte importantă a stilului lor de viață. Prin urmare, investim în formatorii noștri, în dezvoltarea abilităților și tehnicilor avansate de training, pentru a oferi servicii de calitate, unice în România. De asemenea, investim în facilitățile și echipamentele noastre de instruire, pentru a oferi clienților noștri acces la cele mai inovatoare, moderne și eficiente soluții de training, întotdeauna personalizate în funcție de nevoile lor specifice. Este vorba despre investiții în viitor și despre înțelegerea faptului că viitorul afacerii este legat de viitorul întregii comunități căreia îi dedici toate eforturile. Acesta este motivul pentru care educația este, de asemenea, importantă. Și asta mă duce la o altă parte importantă a abordării noastre inovatoare: faptul că investim, de asemenea, în educarea românilor și a generațiilor mai tinere și reușim să le arătăm că sportul și activitatea fizică înseamnă un stil de viață mai sănătos și mai împlinit.

 

Inovația în afaceri are legătură întotdeauna cu păstrarea promisiunii făcute publicului. Cum se reflectă promisiunea brandului World Class în serviciile de zi cu zi?

KO: În misiunea noastră de a inspira și educa oamenii să aleagă o viață mai sănătoasă și mai împlinită prin sport și activitate fizică, procesul de inovare a evoluat în mod natural. Suntem mândri să spunem că instructorii de fitness World Class și antrenorii personali sunt profesioniști de top, deținători ai unora dintre cele mai apreciate certificări internaționale din fitness, un know-how puternic cu rezultate dovedite. Clienții noștri se bucură de traininguri personalizate, unice, care îi ajută să își atingă obiectivele de sănătate și de fitness prin intermediul celor mai eficiente programe. Acestea nu sunt doar cuvinte mari, ci descriu activitățile noastre zilnice. Ar trebui să veniți, de exemplu, la una din sesiunile noastre de group fitness, la oricare dintre cluburile noastre de sănătate și fitness. Dinamica fabuloasă a acestor clase permite participanților să interacționeze prin mișcare, ritm și muzică. Veți fi uimiți de energia colectivă și de entuziastmul contagios. Trainerii noștri sunt o sursă de inspirație pentru clienții noștri și invers. Este vorba întotdeauna de încrederea și înțelegerea reciprocă a priorităților.

În ce măsură inovația World Class este reflectată de calitatea și eficiența echipamentului de antrenament?

KO: În mare măsură, bineînțeles. Suntem conștienți de faptul că vom putea influența, educa, inspira și motiva clienții noștri numai dacă World Class le oferă cele mai eficiente soluții, care le îndeplinesc cel mai bine obiectivele. Echipamentele noastre profesionale sunt evaluate ca fiind cele mai bune din România și din lume. Membrii noștri pot alege dintr-o varietate de abonamente și au șansa de a testa diverse tipuri de programe de training adecvate stilului lor de viață. Pentru a vă oferi un exemplu, cei care frecventează clasele noastre la clubul de sănătate și fitness din Cluj-Napoca, World Class Record Park, vor beneficia de zonele speciale de pregătire cardio, forță și antrenament funcțional, experiențe unice de aerobic și ciclism în studiouri dedicate și saună uscată. Principala atracție a centrului nostru de sănătate și fitness din Cluj-Napoca, unde arta întâlnește inovația digitală, este piscina retractabilă spectaculoasă, care se poate transforma dintr-o piscină interioară într-o piscină în aer liber. De asemenea, o inovație semnificativă a fost implementarea cu succes a sistemului CRM, de la mecanismul abonamentelor, până  la sistemul de shopping online. Datorită acestei inovații, World Class digitalizează toate tipurile de interacțiuni, inclusiv accesul membrilor sau vizitatorilor la abonamente private sau ale companiilor.

 

Care sunt cele mai căutate tehnologii și programe de formare, reprezentative pentru eforturile de clasă mondială de a oferi soluții de formare de ultimă oră?

KO: Suntem inițiatorii unor noi concepte inovatoare, cum ar fi MBW, prescurtarea pentru Metabolic WorkOut și C-core, special conceput pentru cei care doresc să se antreneze pentru îmbunătățirea stării fizice și pentru tonifiere musculară. Metabolic Workout este un program cu adevărat ingenios, creat de Julio Papi, un adevărat guru al fitness-ului mondial, în același timp World Class Product Manager. Clasa este concepută pentru a crește rata metabolică a organismului: va arde mai multe calorii și grăsimi pentru perioade lungi de timp după un training intensiv de 45 de minute. Alegând MBW, membrii își îmbunătățesc agilitatea, echilibrul, forma fizică și se bucură de stare de bine în viața de zi cu zi. Clasa de C-core garantează un corp mai rezistent și stimularea arderilor. În plus, World Class este un partener de lungă durată al LES MILLS ™, cel mai mare furnizor de concepte și clase de fitness din lume.

Ați menționat că ați investit în trainerii și prersonalul dvs. ca parte importantă a inovației în management.

KO: Da, această investiție este vitală pentru succesul nostru prezent și viitor. De aceea am inițiat Academia PT. Credem că învățarea continuă este cheia succesului și acest program inovator ajută membrii echipei noastre să-și maximizeze abilitățile și tehnicile. Prin îmbunătățirea continuă și prin actualizarea tehnicilor de pregătire, aceștia vor putea oferi clienților servicii la cele mai înalte standarde. Pentru antrenorii noștri personali avem trei module de formare: fiziologie, vânzări și etică. La sfârșitul fiecărui modul, trainerii trebuie să dea un examen care va arăta că au asimilat corect informațiile, că au o imagine de ansamblu asupra responsabilităților pe care le au, precum și cunoștințe solide pentru a ajuta membrii World Class să ajungă la rezultatele așteptate.

Cum rămâne cu generațiile tinere pe care le-ați menționat, de asemenea? Cum se încadrează copiii în programele World Class?

 

KO: Cred cu tărie că un stil de viață sănătos este înrădăcinat în copilărie. Faptul că nu plec niciodată dimineața de acasă fără geanta de antrenament nu este un obicei pe care l-am dobândit în ultima vreme. E vorba despre cine sunt dintotdeauna. Am fost activ de când eram copil. Am fost un jucător semi-profesionist de hochei pe gheață, practic sporturi precum schiul și golful. Fiica mea, de asemenea, iubește sportul și ne place să petrecem timp împreună în drumeții, bucurându-ne de natură, fiind activi. Revenind la întrebarea dvs., a influența copiii să devină activi încă de la o vârstă fragedă face parte din misiunea World Class. Programele World Class Kids sunt angajamentul nostru de a cultiva dragostea pentru sport din primele etape ale vieții. Oferim cursuri de gimnastică, wu shu, yoga, karate, balet, dans sau de formare, special dezvoltate pentru copiii peste patru ani. În aceste clase, copiii învață să devină mai agili, mai puternici și mai flexibili prin activitatea fizică. De asemenea, ei sunt ajutați să își îmbunătățească încrederea în sine, coordonarea, atenția, precum și capacitățile fizice și mentale.

În ce se măsoară cel mai bine succesul abordării inovatoare în business?

KO: Cred că măsura succesului World Class este cu adevărat evidentă în rezultatele noastre până acum, iar aceste rezultate anticipează și viitorul. Vânzările noastre au atins recent un nou record și numărul abonaților noștri au ajuns la peste 55.000 de membri în noiembrie 2017. De asemenea, un număr impresionant de un milion de participanți au fost înregistrați în clasele group fitness. Deoarece unul dintre obiectivele noastre principale vizează îmbunătățirea experienței clienților prin servicii eficiente, a fost implementat un sistem complet digitalizat în toate cluburile și sediile centrale. Scopul final este de a influența cât mai mulți oameni posibil pentru a-și schimba rutina zilnică și pentru a adopta un stil de viață sănătos. Într-un context în care, potrivit ultimelor date Eurobarometer, românii sunt pe ultimul loc în Uniunea Europeană în ceea ce privește activitatea fizică și sportul, cu doar 7,5% români peste 18 ani care practică sport cel puțin două ore și jumătate pe săptămână (media europeană este de 30%!) și doar 4 din 100 de români care fac mișcare, abordarea inovatoare World Class are rolul de a schimba viața oamenilor prin îmbunătățirea sănătății și stării lor de bine.​