Compania de social media nu va mai fi nevoită să ceară utilizatorilor să elimine conţinutul video muzical provenit din catalogul Universal, pentru că încalcă drepturile de copyright.

Termenii acordului nu au fost dezvăluiți.

"Împreună, Facebook și UMG creează un nou model dinamic de colaborare între companiile muzicale și platformele sociale pentru a promova interesele artiștilor și compozitorilor, îmbunătățind în același timp experiența socială a muzicii pentru fanii lor ", a declarat vicepreședinte executiv pentru strategie digitală al Universal Music Group, Michael Nash.

"în timp, utilizatorii vor putea, de asemenea, accesa o vastă bibliotecăde muzică"  se menționează într-un comunicat de presă al companiilor.

Universal Music Group(UMG) este lider în industria muzicală internațională. Activitatea companiei cuprinde dezvoltarea, marketing-ul, vânzarea și distribuția de fonograme (înregistrări audio). 

UMG reunește o întreagă familie de label-uri, între care: Barclay, Interscope Geffen A&M, Geffen Records, Island Def Jam Music Group, Machete Music, Mercury Records, Polydor Records, Universal Motown Records Group, Universal Music Classics Group (Decca, Deutsche Grammophon, Philips and ECM), Universal Music Latino, Universal Music Group Nashville (Lost Highway, MCA Nashville and Mercury Nashville), și Verve Music Group.