Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

HI-TECH

ePayment a devenit PayU România

Autor: | | 0 Comentarii | 688 Vizualizari

ePayment, principalul furnizor de soluții de plată online din România, devine începând de astăzi, 23 ianuarie, PayU România, trecând astfel în ultima etapă a procesului de rebranding început în urmă cu 6 luni.

Grupul PayU va oferi magazinelor online din România, atât servicii şi metode noi de plată care să susţină creşterea comerţului electronic, cât şi oportunităţi de creştere a afacerilor, atât prin acces la resursele şi experienţa grupului, cât şi prin facilitarea extinderii în pieţele internaţionale, acolo unde grupul este prezent.

„PayU este un nume nou, dar şi o promisiune nouă pe care o facem tuturor partenerilor noştri, fie că sunt clienţi, cumpărători finali, bănci, organizaţii de carduri. Împreună cu partenerii noştri, dorim să ducem comerţul electronic românesc la o nouă etapă, venind către cumpărători cu instrumente care să faciliteze achiziţiile online. Vom oferi, de asemenea, companiilor partenere din mediul online noi posibilităţi de încasare şi noi servicii care să le ajute să îşi dubleze veniturile din vânzările pe Internet în următorii ani”, spune Cristian Herghelegiu, Country Manager PayU România.

Lansarea noului brand este marcată şi prin debutul campaniei Fii Ambasador PayU! care se va derula în perioada 23-29 ianuarie 2011 în diverse medii de comunicare, online şi offline şi al cărei obiectiv este informarea cât mai multor cumpărători online despre schimbarea de brand.

Campania are ca mesaj central ePayment devine PayU şi este susţinută prin intermediul a 22 de Ambasadori PayU, clienţi PayU România care pun la bătaie creativitatea echipelor de marketing şi comunicare pentru promovarea noului brand PayU în schimbul posibilităţii de a câştiga unul dintre cele 3 premii dedicate celor mai buni Ambasadori, în valoare totală de 22.000 euro.

        

La finalul campaniei, după evaluarea cantitativă şi calitativă a campaniilor tuturor celor 22 de Ambasadori, vor fi acordate: Marele Premiu în valoare de 15.000 de euro, Premiul Juriului pentru Creativitate în valoare de 5.000 de euro şi Premiul PayU în valoare de 2.000 de euro.

Regulamentul campaniei este prezentat online iar pentru mai multe informaţii legate de campanie, vă rugăm să ne contactaţi folosind datele de mai jos. Câştigătorii celor 3 premii vor fi anunţaţi pe data de 13 februarie 2012.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.