Ideea s-a nascut i urma cu vreo doi ani. Mircea Toma isi aminteste: „Eram la Budapesta si beam bere. Mergind la toaleta, am vazut panourile publicitare. Dupa citeva beri si vederi repetitive ale respectivelor afise, ne-am gindit de ce sa nu existe si i Rominia un astfel de suport publicitar”. Brainstorming-ul pentru ifiintarea agentiei a durat pina la sfirsitul anului trecut. OOPS Media s-a constituit ca o firma de publicitate indoor, specializata i exploatarea potentialului publicitar al toaletelor barurilor, pub-urilor, restaurantelor, discotecilor.
Pina i prezent, au fost instalate i 50 de localuri din Bucuresti aproximativ 300 de panouri format standard A3, cu o rama din aluminiu. Deocamdata, se pot admira doar afise autopromotionale cu mesajul: „Give piss a chance”.
Localurile alese fac parte din categoria celor frecventate de un public cu virste cuprinse itre 15 – 55 de ani, cu un nivel al veniturilor mediu sau superior. in alegerea spatiilor de publicitate, pe linga clientela, cei doi asociati au mai tinut cont de popularitatea localului si, mai ales, de calitatea toaletelor. Au existat chiar cazuri i care patroni de localuri au cerut o aminare a instalarii panourilor OOPS Media pina la renovarea toaletelor.
Vox Maris a fost localul cu care s-a inaugurat afacerea. Acum, pe lista agentiei figureaza Club A, Laptaria Enache, Time Out, Smart’s, Planter’s, Union Jack, Green Hours, Fire, Paprika, Swing House, Barfly, Hard Rock CafA