Cu o experiență de peste 10 ani în advertisingul internațional, Ohlson a lucrat în agenții din 8 țări diferite, cum ar fi precum  BBDO Hamburg, Scholz & Friends Hamburg, TeamOne Varșovia sau DDB Varșovia. De asemenea, a lucrat în reteaua Saatchi & Saatchi la Budapesta și Varșovia.

În portofoliul său există numeroase premii, printre cele mai importante fiind Silver, Bronze și nominalizări la Cannes, One Show Gold, Epica Gold, Eurobest Gold și Montreux Grand Prix.

„Experiența mea în new media și digital se va dovedi utilă în contextul actual în care digitalul nu mai este doar o necesitate, este chiar fundamentul comunicării multor branduri. Nicio agenție nu poate supraviețui fara competențe digitale și acelasi lucru este valabil și pentru clienți”, a afirmat Johan Ohlson.

SAATCHI & SAATCHI face parte din grupul Centrade, iar printre clienții săi de numără Toyota Romania, P&G (Ariel, Head&Shoulders, Pampers), Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips, Fiesta), PSI (Love Plus), United Way Romania, Special Olympics Romania.

Te-ar putea interesa și: