Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

EXCLUSIV Contract uriaș la un minister de forță. Carmen Dan a semnat pentru 300 de milioane de euro

Autor: | | 0 Comentarii | 29902 Vizualizari

Ministerul Afacerilor Interne, condus de Carmen Dan, prin Direcția Asigurare Logistică Integrată, a lansat o licitație pentru un acord cadru uriaș, de 1,24 miliarde de lei(280 de milioane de euro) pentru achiziția de autovehicule pentru instituțiile din subordine, data finală de depunere a ofertelor fiind 15 februarie.

Sunt vizate Inspectoratul General al Poliţiei, IGSU, Poliţia de Frontieră, Jandarmeria, Direcţia Generală Anticorupţie, DGPI şi Direcţia Permise. “Acord cadru de furnizare autovehicule cu dotari specifice, autoutilitare, autoturisme si autobuze necesare desfasurarii în bune conditii a activitatilor structurilor/institutiilor din cadrul/subordinea MAI”, este descrierea anunţului publicat în SICAP(Sistemul Integrat al Achiziţiilor Publice). În motivarea achiziţiei, Direcţia Logistică precizează că parcul auto al structurilor MAI este uzat moral şi trebuie modernizat încontinuu.

Cât priveşte cumpărăturile, Internele vor auto berlină pe benzină inscripţionate – până la 1.400 de bucăţi, auto berlină pe benzină neinscripţionate – până la 505 bucăţi, până la 3.700 de SUV-uri 4x4, pe benzină şi motorină, inscripţionate şi neinscripţionate, 1.300 de autoturisme 8 + 1, 444 microbuze 16 + 1,  430 de autoutilitare N1, până la 2.000 de unităţi autovehicule speciale pentru asigurarea ordinii publice, 320 de autobuze 44 +1, alte autospeciale şi autoutilitare.

MAI impune câştigătorilor de contracte subsecvente termene de livrare de la 3 la 6 luni, după efectuarea comenzii, funcţie de tipul de autovehicu vizat. Spre exemplu, berlinele şi autovehiculele de teren trebuie să fie la dispoziţia structurilor beneficiare în cel mult 3 luni de la plasarea comenzii

O comandă uriaşă aşadar, peste 6.000 de autovehicule, care va aduce prosperitate pentru orice furnizor ales. Nu este obligatoriu ca o singură firmă să câştige tot contractul, ci fiecare lot poate reveni unei alte societăţi. Fiecare ofertant trebuie să vină cu o ofertă care să asigure perioada standard de garanţie(3 ani sau 100.000 de kilometri). În cadrul acestei perioade, reparaţiile se vor face pe socoteala furnizorului. Pentru a participa la licitaţie, o firmă trebuie să facă dovada că a mai gestionat, în ultimii trei ani, măcar un contract de tipul celui pentru care licitează acum şi să aibă o cifră de afaceri anuală de măcar 1 milion de euro(echivalent în lei).

Preţul contează în proporţie de 90% la stabilirea câştigătorului, cu 10%  este punctată capacitatea de a oferi o garanţie suplimentară faţă de cea standard.

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Fii informat cu Capital!