Proiectul Residenz a intrat in cea de-a doua faza de constructie, in care potentialii cumparatori au la dispozitie doua tipuri de oferte. Noua campanie de comunicare vizeaza direct locatarii prin mesajul „Alege apartamentul care ti se potriveste”. 

Viitorii cumparatori care vor sa se mute din luna decembrie a acestui an in casa noua pot alege unul dintre apartamentele ramase disponibile din prima faza de constructie. Pe de alta parte, LBBW Immobilien, antreprenorul care dezvolta cartierul Residenz, a inceput in aprilie 2007 lucrarile la alte 11 tipuri de apartamente, care vor fi finalizate in iunie 2008.

 

Pentru promovarea noilor oferte, agentia Friends Advertising a dezvoltat o campanie in care se subliaza ideea ca apartamentele din Residenz sunt construite pentru fiecare dintre noi. Din 15 iunie, machetele din presa, bannerele web sau panourile stradale surprind imaginea unor planuri de apartamente care respecta forma numelui Ana sau Dan, Mariana sau Vlad, potentialii clienti ai Residenz.

Complexul Residenz va fi situat in orasul Chitila, pe un teren de 68.230 mp fiind dezvoltate 48 de cladiri.

Sursa: Capital 21 Iunie 2007