Gigantul Coca-Cola se reorientează şi lanseaza o nouă băutură răcoritoare bazată pe lapte, diverse arome de fructe apă carbogazoasă şi zahăr.

Denumită Vio, noua băutură a fost lansată pentru moment doar pe piaţa din Statele Unite, mai exact în magazine din  New York, San Francisco şi Los Angeles, chiar dacă produsele pe bază de lapte sunt mai populare pe pieţele din Asia. Dacă va avea succes în SUA, Vio va ajunge în întreaga lume.

Băutura de la Coca-Cola a fost deja lansată în patru variante: citrus burst, peach mango, tropical colada şi very berry. Vio se vinde îm sticle de aluminiu şi are un preţ de 2,5 dolari. Potrivit companiei, Vio este natural, fără îndulcitori artificiali şi asigura 15% din necesarul de calciu pentru o zi.

„De fiecare dată când lansăm un nou produs, ţinem cont de preferinţele şi nevoile consumatorilor noştri. În acest moment, nu avem niciun plan să lansăm băutura Vio în Europa”, a declarat un reprezentat al Coca-Cola.

SURSA: „The Guardian”

Te-ar putea interesa și: