"Phoenicia Hotels vine în sprijinul clienţilor păgubiţii în urma situaţiei de colaps pe care agenţia de turism Terra Tourism a anunţat-o public. Astfel, turiştii care şi-au achiziţionat vacanţele prin intermediul acesteia şi în prezent se află în imposibilitatea de a beneficia de serviciile achitate vor fi bineveniţi în unităţile ce aparţin lanţului nostru. În drumul anevoios spre a înscrie turismul românesc pe harta turistică a lumii şi a crea o imagine compactă a României este benefic ca toate structurile ce oferă servicii turistice să fie receptive în astfel de momente dificile. Suntem convinşi că este necesar să ne dezvoltăm cultura de a-i ajuta pe cei din jurul nostru în situaţiile limită, iar în acest sens suntem deschişi spre a le oferi clienţilor păgubiţi în situaţia traversată de către agenţia Terra Tourism, şansa de a se bucura de vacantă". 
Ajutorul oferit Phoenicia Hotels vine în contextul în care agenţia Terra Tourism şi-a anunţat partenerii şi clienţii vineri seara, prin intermediul unui e-mail, că nu-şi mai poate onora obligaţiile faţă de aceştia şi le-a recomandat să se adreseze asiguratorului City Insurance. 

Reprezentanţii juridici ai Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) au anunţat duminică printr-un comunicat de presă că sunt la dispoziţia turiştilor care au achiziţionat pachete turistice prin intermediul agenţiei Terra Tourism, entitate care şi-a anunţat la sfârşitul acestei săptămâni intrarea în insolvenţă. 

Totodată, ANAT a criticat modul în care Ministerul Turismului a tratat propunerile specialiştilor din turism referitoare la modificările legislative care să asigure o garantare a sumelor plătite de către turişti în cazul intrării în insolvenţă a agenţiei de turism.