Citroen C-Zero este pus în mişcare de un motor electric ce generează 49 de kw sau 67 CP. Este alimentat de o baterie litiu-ion 16kw/h ce generează suficientă energie pentru motor, sistemul de aer condiţionat şi cel de încălzire.

Atunci când maşina este conectată la o priză normală de 220V 16 A, bateria se încarcă în şase ore, iar acest timp poate scădea până la doar 30 de minute (încărcare 80%) atunci când maşina este conectată la un terminal special ce oferă curent monofazic 125A. Maşina are o autonomie de 160 de kilometri şi atinge o viteză maximă de 130 km/h. Acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se realizează în 15 secunde.

Bateria modelului Citroen C-Zero este localizată sub podea, între punţi, pentru ca centrul de greutate să fie cât mai jos, pentru a oferi protecţie sporită în caz de impact şi pentru a maximiza spaţiul interior.

C-Zero va fi disponibil numai în versiunea, High Line, care include computer de bord, ESP, radio-CD cu MP3, port USB, Bluetooth, oglinzi electrice, geamuri electrice, scaune încălzite şi şase airbaguri.
C-Zero este prima maşină 100% electrică pe care clienţii români şi-o pot comanda de la dealerii autorizaţi ai unei mărci prezente pe piaţa internă. Preţul său este de 36.642 de euro.

<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/9iwuNGLD0rw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Te-ar putea interesa și: