Astfel, pachetele cu reduceri de până la 50% și cele cu extra-discounturi oferite pe perioada târgului în destinațiile din aceste țări s-au aflat pe lista majorității turiștilor, potrivit datelor Christian Tour. Valoarea totală a pachetelor vândute de către această agenției depășește 3 milioane de euro, sumă cu 30% mai mare decât cea înregistrată la ediția din primăvara anului trecut a Târgului de Turism.

Topul destinațiilor externe alese de cei care au cumpărat vacanțe este condus de Grecia. Insulele elene sunt urmate de stațiunile din Turcia și de cele din Spania. Bulgaria este, de asemenea, căutată de turiștii români atât pentru petrecerea concediului de vară, cât și pentru perioada sărbătorilor pascale. În același timp, cererea pentru vacanțe în destinații exotice este în creștere. Pe perioada târgului, au fost rezervate vacanțe în Thailanda, India ori China, circuitele în destinații exotice fiind proaspăt introduse în oferta touroperatorului.  

“Primele pachete care s-au epuizat au fost cele cu reduceri foarte mari. Pe perioada târgului, discounturile acordate au fost de până la 50%”, a precizat Marius Pandel, Managing Partner Christian Tour.