Designerul maşinii, SkinzWraps, a folosit tehnilogia Avery şi a făcut printuri autocolante folosind o imprimantă Epson Stylus Pro GS6000. Maşina este expusă în Las Vegas.
SURSA: Luxury Launches
Cel mai scump „wrap“ din lume a fost realizat pe un Bugatti Veyron
6 noiembrie 2010, 15:35
Ultima modificare în 6 noiembrie 2010, 17:35
Vehiculele „wrap“, adică maşini pe care marile companii lipesc autocolante pentru a-şi promova imaginea, sunt un mod de a arăta lumii că eşti fanul unui anumit lucru. Ultimul de acest fel, care primeşte coroana de cel mai scump „wraping“, a fost realizat unui Bugatti Veyron, care a ajuns să coste 1,7 milioane de dolari.
Etichete: auto,
bugatti,
tuning
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- 37 de euro pentru o zi de cules căpșuni în Spania
- (P) Patronul unei gogoșerii și-a ridicat statuie din aluat
- Isărescu: BNR nu şi-a făcut cum trebuie datoria, ca să arate care sunt pericolele unei crize financiare
- Primul supercar hibrid BMW va intra pe piață în 2013
- Băncile nu vor părăsi România
- Descentralizarea în sănătate: Contribuțiile rămân în județe
- Marea Britanie a vândut o linie ferată de mare viteză
- NEPI pregăteşte o nouă achiziţie în valoare de 40 mil. euro. Ar putea fi City Mall?
- Trebuie să dăm 41 de milioane de euro Uniunii Europene
- Cum îţi alegi un broker de asigurare