"Deja vindem modelul Nano în Sri Lanka şi Nepal. De asemenea suntem în căutarea unor facilităţi de producţie pentru acest model, posibil în Indonezia şi în unele părţi din în Europa de Est", a afirmat Ratan Tata, fără a specifica ce ţară europeană ar alege.

Compania caută să-şi extindă activitatea şi în America latină, Brazilia, Sud-Estul Asiei, în special în Indonezia şi în alte state, a adăugat şeful Tata Motors.

Referindu-se la societatea mixtă deţinută împreună cu producătorul auto italian Fiat, care încă înregistrează pierderi, Ratan Tata a declarat: "Da, Fiat JV înregistrează pierderi. Nu s-au îndeplinit estimările privind vânzările companiei din cauza crizei financiare".

În scurt timp Tata Motors intenţionează să lanseze vehiculele sale electrice în Marea Britanie şi Norvegia.

Recent, directorul general al grupului Tata Motors, Carl-Peter Forster, a declarat că firma ar putea comercializa modelul Nano, cea mai ieftină maşină din lume, pe piaţa europeană începând din 2013.

Întrebat în legătură cu posibilitatea comercializării modelului Nano în Europa, Carl-Peter Forster a spus : ‘lucrăm la o versiune pentru Europa, care ar urma să fie gata de comercializare în doi-trei ani’. Preţul acestui model va fi semnificativ mai mare faţă de 2.000 de euro cât costă versiunea de bază comercializată în India.

"Preţul estimativ va fi de 5.000 de euro. Va fi vorba de o maşină cu patru locuri, pachet complet de siguranţă şi un motor diesel cu trei cilindri cu o capacitate de 68 de cai putere", a mai spus Carl-Peter Forster.

Tata Motors este parte a conglomeratului indian Tata, cu activităţi variind de la automobile la software.
<iframe width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/ndOngGrg4Uw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
SURSA: Agerpres