Cu toate acestea, pardoxal, cea mai de succes shaormerie din România a terminat anul pe pierdere. Conform cifrelor de la Finanțe, în 2010 La Dristor a pierdut 288.996 de lei, de la un profit de 441.275 de lei în 2009.

Nici Shaorma Jerusalem nu este mai departe, în ciuda apetitului foarte mare al bucureștenilor pentru fast-foodul oriental: La aproape un milion de lei cifră de afaceri, profitul raportat a fost de doar 3735 de lei.

Mai bine de un sfert (28%) dintre persoanele din mediul urban cu vârste între 18-64 ani iau masa în oraş cel puţin o dată la 2-3 luni, potrivit unui studiu Unilever Food Solutions. Locuitorii din oraşele mari din provincie (oraşe cu peste 200.000 locuitori) cheltuiesc cel mai mult pentru o masă (40 lei), în timp ce cei din Bucureşti cheltuiesc 15-20 lei, primii preferând restaurantele mixte, iar ceilalti cantinele, fast-food-urile şi shaormeriile.