Valentine’s Day înseamnă, pentru cei cu bani, cine romantice în restaurante de lux, pietre preţioase şi cadouri scumpe. În ultimii ani, însă, dezvoltarea industriei de wellness din România a introdus un nou mod de sărbătorire a Zilei Îndragostiţilor: câteva ore de terapie în doi la un Spa exclusivist.

capital.ro face o trecere în revistă a celor mai scumpe pachete de terapie în doi disponibile în România.

0-47135-123.jpg„Ritual SPA de o zi” este unul dintre cele mai exclusiviste pachete de relaxare disponibile în cadrul centrului Natura Spa din Bucureşti. Acesta îi reţine pe clienţi 5 ore, timp în care au loc o serie de procese de relaxare, potrivit Robertei Enculescu, sales & marketing executive al companiei. Pachetul include un ritual de spălare a mâinilor şi picioarelor, exfoliere cu extract de bere, 40 de minute de relaxare, împachetare astringentă în fân din Alpi şi cu creme special create, la care se adaugă un masaj Pantai cu bocceluţe fierbinţi din ierburi. Preţul cerut cuplului pentru toate acestea este 1.240 de lei.

Acelaşi tarif este perceput şi pentru pachetul „Ritual SPA de o zi Ocean Detox”. De această dată, clienţii dispun de împachetare astringentă cu alge detoxifiante şi împachetare nutritivă cu unt de capră, la care se adaugă masaj Tibetan Song, toate întrerupte de câteva minute de relaxare.

Eden Spa, unul dintre primele centre de wellness din România, a pregătit câteva pachete special create pentru Valentine’s Day: „Love Celebration for Couples”, cu un preţ de 750 de lei, „Love me Tender”, 465 de lei, şi “All You Need is Love”, pentru 240 de lei.

0-47137-5.jpg„Primul dintre ele include un masaj cu pietre calde pentru doi şi servire de şampanie şi ciocolată. „All You Need is Love” include un masaj corporal cu miere şi lavandă, urmat de un minifacial cu aromă de mandarine.

Cel de-al treilea este un pachet mai complex, care aduce laolaltă un mix de ritualuri. Un peeling urmat de împachetare cu ciocolată şi un masaj. Iar la final îndragostiţii vor degusta şampanie, căpşuni şi ciocolată”, a explicat pentru capital.ro Liliana Paraipan, manager Eden Spa.

Tratamente Spa de lux pot fi experimentate şi în cadrul hotelului Hilton Sibiu. Agenţia Travel Spa are în ofertă pachetul „Girlfriend Spa Getaway” care costă 215 euro (890 de lei) / persoană. Pachetul include mic dejun, cazare şi acces în aria Spa care cuprinde jacuzzi ,saune, baie Kneipp şi arii de relaxare si meditatie timp de două zile.

Pentru un masaj cu pietre vulcanice, cuplurile pot apela la terapia „Couples Hot Stones massage”, din oferta Om Shanti Spa, pachet care le scoate din buzunare 550 de lei pentru 90 de minute de tratament. Tot în cadrul centrului deschis în Bucureşti în primăvara anului trecut, tinerii pot experimenta masaj aromaterapeutic de relaxare pentru faţă şi corp cu uleiuri Biossential, la un preţ de 450 de lei.

Oferte individuale extravagante

Dincolo de ofertele special create pentru Valentine’s Day, Spa-urile din România dispun de oferte extravagante pe parcursul întregului an, special create doar pentru o singură persoană.

Astfel, în cazul Eden Spa, cel mai scump serviciu este „Mediteranean Experience”, cu un preţ de 590 de lei. Acesta contine exfoliere cu sare marină şi uleiuri esenţiale, împachetare cu alge marine detoxifiante. Ambele au loc în capsula cu saună şi jeturi de apă şi sunt urmate de un masaj al întregului corp cu ulei cu extract de portocale. „Experienţa este asortată cu un light lunch ce constă într-o salată cu specific mediteranean şi juice de portocale şi grapefruit şi se încheie cu un tratament facial cu un complex de vitamina C”, a mai adăugat Liliana Paraipan.

0-47136-8.jpg„Tropical Ritual”, cu un preţ de 549 de lei, este o terapie anti-îmbătrânire pentru corp cu ingrediente organice din fructe exotice.

La fel de exclusivist este şi tratamentul „Caviar Facial Treatmen”, care costă 408 lei. „Conţine masca preţioasă pe bază de caviar pur 100%, extract de perle şi Escutux – un fitoextract cu efect similar toxinei botulinice”, a mai explicat Paraipan.

În cadrul Natura Spa, unul dintre cele mai exlusiviste servicii este tratamentul facial cu foiţe de aur de 24k: „UMO 24 Karat Gold Facial Treatment”. Acesta prespune aplicarea unei foiţe de aur pur de 24K pe întreaga faţă, imediat după ce aceasta este hidratată. Pentru două ore de tratament preţul este de 675 de lei.

„Divine Honey Moon Ritual”, din cadrul Om Shanti Spa, este un alt tratament extravagant disponibil pe piaţă. Pentru un preţ de 500 de lei, clienţii au parte de scrub cu miere, susan şi mentă, împachetare cu miere, iasomie şi scorţişoară, minifacial, baie cu lapte şi frunze de mentă, miere şi uleiuri esenţiale şi un masaj de relaxare.

Februarie, luna Spa-ului în doi

În ceea ce priveşte tratamentele în doi, luna februarie este luna cu cele mai multe cereri în această privinţă în cadrul Eden Spa.

În afară de Valentine’s Day, lunile de început de iarnă aduc de asemenea clienţi noi în saloanele de wellness. „Lunile de iarna sunt preferate, iar cuplurile aleg o experienţă Spa în doi”, mai spune Liliana Paraipan.

În ceea ce priveşte numărul de clienţi, oficialul Eden Spa spune că lunar aproximativ 50 de cupluri solicită pachete de tratamente în doi, însă luna februarie aduce aproape 80 de cupluri.

Cu toate că Valentine’s Day este ocazia ideală pentru un tratament Spa în doi, Paula Sichim, directorul general al  Om Shanti Spa, spune că astfel de servicii sunt solicitate şi în restul anului. De cele mai multe ori ele sunt oferite drept cadou de către unul dintre parteneri.

Cine merge la Spa?

Când vine vorba de profilul clienţilor de Spa, studiile Eden Spa arată că majoritatea, respectiv 56%, au vârsta cuprinsă între 26 şi 35 de ani, în timp ce 23% au între 36 şi 50 de ani. Într-un procent mai mic, de 12%,  tinerii de 18-25 de ani aleg tratamentele Spa. De asemenea, 70% dintre românii care aleg un Spa fac acest lucru cu scopul de a se relaxa.

„Sunt oameni care investesc timp şi bani în terapii şi ritualuri anti-stress. Mai exact: un maximum de 1.200 de lei lunar şi un minim de 150 de lei lunar. Ei îşi doresc să evadeze şi să se bucure de un rasfăţ prelungit”, affirmă Liliana Paraipan.

0-47138-6.jpgConform studiului efectuat de Eden, românul fan de Spa are studii superioare şi ocupă poziţii de middle şi top management.

„Unii oaspeţi ai Om Shanti Spa provin din zona corporatistă, directori de marketing, resurse umane şi comunicare, iar o parte  achiziţionează astfel de servicii pentru clienţi, angajaţi sau parteneri”, spune la rândul ei Paula Sichim.

Publicul Spa este preocupat de înfăţişarea fizică (41% dintre persoane fac exerciţii fizice în mod regulat). De asemenea, sunt persoane orientate spre sănătate (67% fiind nefumători, iar 66% dintre ei consumă cel puţin 1-2 litri de apă plată pe zi).


Te-ar putea interesa și: