A 14 ediție a Premiului pentru Creativitate, oferit de Club de Publicité et de Communication de Genève (CPG), a fost dominată de standul francezilor de la Bugatti. Parte a grupului Volkswagen din vara lui 1998, compania franceză a fost elogiată pentru cel mai bun stand de la expoziția auto de la Geneva din acest an.

Conform CPG, standul Bugatti a impresionat prin modul inteligent de a folosi spațiul în ciuda faptului că suprafața lui a fost una dintre cele mai mici dintre cele achiziționate de expozanți în centrul expozițional Palexpo. O parte importantă a deciziei juriului a fost influențată de forma curbată a suprafețelor care au înconjurat singurul exponat al mărcii, spectaculorul Chiron. În plus, acesta a fost iluminat într-un mod aparte, cu o singură rază de lumină de mare intensitate.

Deși exponatele nu ar trebui să conteze pentru un premiu oferit standului, oficialii CPG par să fi apreciat în mod deosebit modul în care Bugatti Chiron a „comunicat” cu suprafețele înconjurătoare.

Chiron este cel mai puternic automobil de serie din lume grație unui propulsor de 8.0 litri care dezvoltă nu mai puţin de 1.500 CP. Cum preţul anunţat de producător pentru acest model fenomenal este de 2,4 milioane de euro un calcul simplu ne arată că fiecare cal costă circa 1.600 de euro. Lăsând gluma deoparte, Chiron este mai puternic decât fratele său mai în vârstă, Veyron (1.001 CP) şi mult mai potent decât alte supermaşini. Din totalul de 500 de unități care vor fi produse la atelierul din Molsheim, jumătate au fost deja vândute, primul dintre acestea fiind livrat clientului în urmă cu doar două săptămâni.

Mai multe detalii despre vedetele motorizate ale expoziţiei de la Geneva, dar şi despre feul în care trăiesc pasionaţii de maşini fiecare nouă ediţie a acestui eveniment, puteţi afla din Suplimentul Auto care a apărut astăzi împreună cu revista Capital.