Brat a monitorizat în perioada 16 aprilie-17 iunie 17.816 de feţe-suport decorate, care au avut un ratecard de 8,7 milioane de euro. Cele mai multe afişe, 41%, au fost din Bucuresti si Ilfov, în timp ce alte judeţe precum Timiş, Constanţa sau Iaşi au fiecare o pondere de doar 5%. BRAT a apreciat că publicitatea OOH s-a ridicat anul trecut la 40-45 de milioane de euro.

Topul clienţi de publicitate care au ocupat cele mai multel suporturi în perioada monitorizată de BRAT arată aşa:

    Electorale – 17.65%
    Carrefour – 8,24%
    Vodafone – 5,71%

    Orange – 5,16%
    Dedeman – 4,7%
    Mega Image – 2,69%
    Praktiker Romania – 2,53%
    Quadrant Amroq Beverages – 2,46%
    Kraft Foods Romania – 2,44%
    Heineken Romania – 2,31%

La categoria produse cu cele mai multe suporturi outdoor ocupate, supermarketurile au depăşit partidele politice:

    Magazine supermarket – 19,53%
    Partide politice – 17,96%

    Comunicatii – 12,95%
    Alte materiale de constructii – 10,76%
    Bauturi alcoolice – 6,57%

Companiile de publicitate outdoor cu cele mai multe suporturi ocupate în perioada mentionată:

    Euromedia Group – 8.976
    News Outdoor România – 3.841
    Affichage Romania – 3.405

    New Age Adv. Agency – 1.181
    Universal Solution – 931
    Way Media – 666
    Ultravision – 552
    Clear Channel Romania – 175
    Media Advertising – 147

Acest serviciu este al patrulea  lansat de BRAT, dupa cele care monitorizează publicitatea în presa scrisă, radio şi online.